Litt skremmende.


Dagen i dag begynte med en lite skylag, men sola var der den. Våren er på full fart framover her hos oss, og det er herlig. Jeg burde komme meg ut og nyte det hele, men man rekker ikke alt bestandig. Jobben må gå først, og så hygge. Jeg har laget meg egen hjemmeside. Hyggelig om du titter innom og gir meg en tilbakemelding om den var enkel å betjene eller ikke. Her er det slett ikke noe kjøpepress. Du kan SE, og ferdig med det. 


Litt skremmende å se hva jeg har startet. Egentlig er jeg vettskremt, men jeg våger. Siden er bare i oppstarten, så jeg kommer nok til å vri og vende hjernen til jeg finner ut hvordan jeg vil ha det til slutt. Er du interessert i å se hva jeg driver med, så kan du titte innom her: Hjemmeside!

#foto #blogg #kunst #kreativ #vår #farger
30 kommentarer

Siste innlegg