Gjenbruk.


Hva har hun funnet på nå da,tenker du kanskje. I dag fant jeg fram to fine blå og hvite vinflasker og limte fast to solcellelykter på toppen.


Jeg burde ha gjort ting på en helt annen måte, men når man er ivrig på å få ting klart, så er man det. Jeg burde malt før jeg limte på lyktene, men det gjorde jeg altså ikke. Men jeg fikk da sjekket at lyktene lyste skikkelig. En blondebit fikk bli møster. Jeg strammet det rundt flasken og “duttet” inn maling til jeg var fornøyd. Så måtte det løsners forsiktig, før det fikk tørke.

Nå er de klare til kvelden. Jeg får fint lys på terrassen. Litt kaldt ute enda, men jeg kan se dette fra stuen så jeg kan kose meg med fin utsikt,  drikke sjokolademelk og lese Lev Landlig. Helt perfekt.

#foto #gjenbruk #blogg #hobby #helg
31 kommentarer

Siste innlegg