Naturglede.

<ZXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXzbbbbbbcx<
Litt farge og så enda mer farge! Når jeg ikke kan gå ut å lete opp rådyrene, så får jeg heller tegne dem da.


Naturglede har jeg inni meg! Gøy å tegne og ikke alltid fotografere.


Det ble en tjeld ogsåmed det samme tegnesaker og akvarellskrinet var framme.


En elg har jeg da også fikset!


Ellers sorterer jeg bilder om dagen. Dette var litt rart, men festlig samtidig. Jeg fikk meg en overraskelse her. Det var skyene jeg skulle ta bilde av, men jammen ble det spennende med de trærne mitt i bildet. Hva har skjedd tror du?
 

#foto #tegning #akvarell #blogg #kunst
16 kommentarer
    1. Så nydelige rådyr…og flott tjeld 🙂 Bra du koser deg med tegning..og det blir jo så fint 🙂 Sortere bilder må jeg få gjort mer av også…Vet ikke hva som har skjedd med bilde…må være at det er to bilder som har blitt “eksponert”på hverandre….stilig ble det iallefall 🙂 Klem <3

    2. Så flotte malerier! Du er megaflink! Fantastisk det siste bildet! Det er ikke skodda som ligger lavt altså..mellom trærne..i en dal? Spennende ble det ihvertfall! Ha en god dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hjertelig takk. Å tegne er så avslappende og koselig! Nei, det er ikke skodda som ligger lavt! Jeg venter litt med å gi svaret, så andre også kan gjette! 🙂

    4. annebe: Tusen takk du søte! 🙂 Jepp, jeg koser meg skikkelig med malesaker og en blyant! Nei, det er ikke to over hverandre heller! 🙂 Klemsiklem 🙂

    5. Tegningene og maleriene dine er minst like fine som et foto! <3 Jeg synes at de er nydelige!
      Og bildet nederst var mystisk! Speiler det seg i ruten?
      <3 Håper du får en fin dag!

    6. ladyaugust: Tusen takk. Koser meg med dette. Det er enda bedre enn et strikketøy! Badrydding, ja det trengs her også før helga. Klemiklem til den flinke vaskedamen! 🙂

    7. nydelige akvareller,så kjekt å kunne sitte slik og trylle fram dei finaste bildene )
      Ja det siste var jo helt utrolig flott,det hender vi får oss en overaskelse når vi ser over det vi har knipset ))

    8. Så utrolig flott. Ja , gøy å tegne, og ikke bare knipse, helt klart 🙂 VI har alle forskjellige tegneuttrykk, det er moro 🙂 Og de er så søte de uttrykkene på dine 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg