Svar om bildet!


Her er bildet igjen, og det var festlig så rart det ble. Jeg tok det gjennom sidevinduet på bilen, og skogen på andre siden av bilen speilte seg igjennom ruta! Det ble plutselig et tåkelandskap i skyene. Ikke hver gang jeg husker å åpne vinduet før jeg knipser, og det kan bli mye morsomt av det.

Men noen ganger har jeg ikke annen mulighet enn å knipse i fart. Selvfølgelig når jeg er passasjer da. Her kom vi kjørende og i en liten åpning så jeg den fine haloen rundt sola. Etterpå var det masse skog, så det var bare den ene sjansen. Glad jeg var rask og knipset!


Dette bildet liker jeg godt. Det er tatt gjennom stuevinduet hos noen jeg kjenner. Sola hadde bare det uttrykket fra den vinkelen. Så det å ta bilder gjennom vinduene kan bli veldig fint det!
 

#foto #blogg
22 kommentarer

Siste innlegg