Aprilvinter!


Du store min så rart! Plutselig kom vinterkulda tilbake! Både lørdag og søndag snødde det, og i dag ligger det fortsatt snø på blomster og blad i hagen og overalt ellers.


Men jeg kan jo viser dere våren likevel, for før snøen, var det fint!


På fredag hadde hegg og kastanje blitt grønn, epletrærne hadde knopper og løvetannen lyste i gresset.


Men sånn så det altså ut her i dag tidlig.


Typisk aprilnarrevær! Her kommer sola nå, så snart er nok fargene og varmen tilbake.

#foto #blogg #blomster #vår
18 kommentarer
    1. Uff…og uff..det ser kaldt ut for blomstene…Håper det tiner fort! Her har det kun kommet små hvite flak fra himmelen..ikke lagt seg på bakken..og DA er det greit! Flotte bilder!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, i dag hadde de det ikke trivelig der ute, men de tåler det nok. Lørdag bare så vi snøen i lufta, men i går var det skikkelig vintervær med slaps på veien og alt annet ble hvitt! Litt vakkert også da! 🙂 I natt frøs det på så det ligger fortsatt snø både her og der. Men nå kommer sola, så brått er det nok vekk igjen. 🙂

    3. Det bruker vell å være litt slik på våren!? I allefall her i Trøndelag! Kong Vinter vil ikke helt slippe taket, og vil vise litt muskler før han reiser!.. :-p
      <3 Håper mandagen din blir fin.

    4. Her var det mye vakker vår…i vintervær :)) Pent å se på..men vil ha skikkelig sommertemperaturer snart :)) Nå skal jeg lage litt middag…fiskesuppe fra Toro :)) Klem <3

    5. Egentlig er det rart at vi kaller både mars og april for vårmåneder, for jammen blir det vinter på akkurat den samme tiden. Når jeg gikk til jobb i dag så var hvitveis ogvårkål helt slappe og I nakketak i rim, for ute var det en kuldegrad. Heldigvis fikk de tint seg i løpet av dagen. Det er noen nydelige vårbilder du har fått tross litt sein vinter også. Men fra nå av bør det være slutt på snøen!

    6. Unni: Kong Vinter vil ikke gi slipp riktig enda, men nå må han da snart gå og legge seg 🙂 Jepp dagen er fin og det håper jeg din dag er også! 🙂

    7. annebe: Nå venter vi vel alle på mai du skjønne milde. Men i dag er det vindstille, så det er slett ikke ille! Fiskesuppe er godt da! Kos deg masse.Klem 🙂

    8. ja det har vært et merkelig vær dei siste dagane,men no er vi snart ferdige med snøen og da blir det bra,du har alikavel virkelig fanget våren med sine nydelige farger

    9. fruensvilje: Egentlig var det litt morsomt når snøen dalte ned, men jeg var glad jeg ikke skulle ut og kjøre på sommerdekk!!!! Nå kommer nok våren etterpå tenker jeg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg