Ny dag, nye muligheter.


Nå er det skikkelig på gang der ute i våren. Duene har visst klekket ut egg, og det er unger både her og der. For en fin tid.


Harene hopper og spretter i åker og eng, og inne på skogen.


Bjørnen er ute av hiet nå, men denne bjørnen på bildet, er ute hele året. Den står og stirrer lengselsfullt mot skogen. Vi var en tur til Gol på torsdag, og der lå fortsatt snøen på fjellene. 


Hestehoven blomstrer så fint innover i landet også, og jammen fikk jeg ikke bilder av lamaer.


I går var det en tur til marked på Egebergsletta i Oslo. Været var nydelig, så jeg koste meg, handlet litt, snakket med kjentfolk og gikk i timer der inne.


Vel hjemme ble det en liten tur inn på skogen. Der møtte jeg en enbent gubbe, en barkdame, selveste huldra med hale og Knerten. Ja, sånn går dagene i våren. Her skinner sola igjen, så hva skal jeg finne på tro? Det blir nok en skogstur utover dagen, men nå er det morgenkaffe.
 

#foto #blogg #vår #fantasi
19 kommentarer

Siste innlegg