Morning glory.


En vakker morgen over hogstfeltet. Finnes vel ikke bedre enn et sånt lys når de på tv sier at det er grått og skal komme regn.


Både hakkespett og skjære var tidlig på vingene. De ble til siluhetter i det dunkle lyset.


Fortsatt er det mye løv på trærne og det lyser fint over skogen. Vi hadde ned mot null i natt, så kuldetiden nærmer seg fort, og da faller nok resten av løvet til bakken også.


Høsten er en fargefest, så det gjelder å nyte det så lenge det varer.

#foto #blogg #høst
30 kommentarer
    1. Etdiktomdagen: Hjertelig takk du! Ja, man må pynte litt på bloggen også til høsten. I dag skinner sola litt, og det skal visst bli litt klarvær mot helga. Kulda kryper inn på oss,men sånn er det jo. Ha en vakker dag hos deg, uansett vær. 🙂

    2. Mornings 😀 Nydelige høstbilder ! Her er det masse gult og oransj og jeg hører at bladene faller. Jeg liker best å være inne når det er vått og kaldt ute og det er det her i dag så nå fyres det i peisen og så skal jeg…..vaske…skal bare først og sånt 😉 Goooood klæm <3

    3. ladyaugust: Takk du! Men det er fint å gå ut selv om ikke sola skinner også!!!!! Det er dobbelt så godt inne i huset etterpå synes jeg. Her er det stille i dag, for mannen kom hjem igjen med omgangsyke. Fysj og fysj, men snart er det vel min tur da, om det ikke var for den maten han IKKE spiste her i går. Mye rart man kan få i seg av og til. Håper på det siste, for da er det ikke smittsomt. Klemmer til deg 🙂

    4. Ååååååååååå omgangsyke er det værste jeg vet ! Håååper han blir snart bra og at du ikke blir smittet og håååper også det ikke er smittsomt. Ta på munnbind og hansker og klorin og stoooor klæm <3 Ps: jeg ble psykinsk kvalm med en gang her nå for jeg pleier å få omgangssyka maaange ganger hvert år men kun psykisk heldigvis 😉

    5. ladyaugust: Alle forhåndsregler er tatt. Vi får vanligvis ikke sånt, heldigvis. År og dag siden sist. Han ble fin igjen etter en times hvil, så dette er nok bare noe han får tenker jeg. Optimist som jeg er!!!!!

    6. fjellgeitbundingen: Ja, det var en overraskelse kan man si. Sola skinner ikke nå, men det er lys i alt det gråe! Takk for hyggelige ord og ha en fin dag. 🙂

    7. Nydelig himmel 🙂 Kontrastene på høsten er så fine 🙂 Vi må bare nyte dem før alle løvene faller ned fra trærne og det meste blir grått før det blir hvitt 🙂

    8. lulltove: Herlig når det blir sånne morgener, selv om resten av dagen er grå. Snart kommer det vel snø også, men det er også vakkert! Ha en fin dag videre 🙂

    9. Vakker himmel og flotte bilder av fugler og høstfarger :)) Har tatt bilder i dag jeg også, får se over om det er noen fine etterpå.. Klem og fin ettermiddag <3

    10. vakre bilder,skikkelig herlig høstbilder ) ja høsten er en fargefest og så fint som vi har hatt det i år har virkelig gitt flotte farger.
      Regn skulle vi også få i dag,men det har ikke vært mye å se annet enn i fjella,i morgen derimot tror jeg vi får regnet

    11. fruensvilje: Det er flere år siden vi har hatt det så fint med så mye farger her. Nyter det, selv i gråvær og regn. Nyt høstdagene, fargene og lyset.

    12. Ja, nyte det så lenge det varer. Like før alt løv blir borte nå…
      Var et flott lys på de himmelbildene, elsker å sitte å beundre slikt lys…

    13. maiken: I dag får vi en knalldag. Med sola kommer også arbeidslysten hos meg, og det er jo bra. Man kan ikke bare ta det lekkert. Ha en vakker dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg