Nesten julestemning.


Ja, det har jeg i dag, nesten julestemning. Ikke fordi det er snø i lufta, men fordi jeg driver å syr og lager ting til et julemarked. I dag har det blitt noen puter, flere posermed elger, en olaveske og en gavepose med nisse på. De posene kan jo brukes til så mangt, som flasker med saft eller annet, frukt, strikketøyet, gaver eller sko når man skal på julebesøk.


Et par puter tegnet jeg opp og malte med tekstilfarger.


Så var det Luciafigurene da, som jeg lagde av leire i våres. Nå ble de malt.Litt finpuss mangler, men det må tørke mellom hvert strøk. Jeg koser meg og ute blåser det som bare den. Snøfnuggene danser i lufta, men de legger seg ikke på bakken. Til det er det visst for mildt her. Så jeg får hygge meg inne med mitt, og håpe at Kong Vinter kommer innom en annen dag.

#hobbygruppa #blogg #foto #hobby #vinter
20 kommentarer

Siste innlegg