Mine såpebobler.

Etter å ha sett mange såpeboblebilder i det siste, så var det endelig min tur igjen. I dag var det kaldt nok.

Tenk å blåse såpebobler i desember. Du må prøve og nyte det. De fryser til is og der står de på rimfrosten leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge! Det minner om de vakreste perler. Noen ble duggete inni,men hva gjorde det. Så kom sola.

Dette ble det beste denne gangen.Se på det mønsteret.


Jeg blir helt betatt.


Nå er det din tur. Mesterfotografen Dvergpinschereimitthjerte er en stjerne til dette, og hun er dronningen av dråper. Du kan titte innom henne HER og bli inspirert du også.

#såpebobler #blogg #vinter #foto
18 kommentarer
    1. Wow!! så flotte!! ja det ble bare en ny vri med dugg inni!! men tror nok det er pga for lite zalo..men vet ikke..Syns de ble superfine uansett! Det er jo det som er gøy! de blir forskjellige alle sammen!! Herlig!! du fikk mange forskjellige varianter!! og tusen takk for linking til meg! 🙂

    2. oi så flotte bobler du fikk,skikkelig fantastiske bilder ) skal prøve det jeg også ,men i dag er det 10 + ute så må vente til vi får vinterkulde da hi hi

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Veldig artig. De første jeg blåste i dag tidlig ligger der enda!!!! Det virket som om pusten min var for varm? Etterhvert som jeg ble kald, så ble også kulene klarere? Måtte jo linke til deg som er en stor inspirasjon. Det er år og dag siden jeg gjorde dett.e og i ettermiddag fikk jeg jammen med meg en av våre voksne sønner også. Han blåste og jeg knipset i kulda. Kjempegøy.

    4. fruensvilje: Nå har jeg ventet på kulda i flere dager, men i dag satt rimfrosten der. Utrolig morsomt for både barn og voksne. Husk ekstra zalo for mer styrke. De jeg blåste i dag tidlig pynter fortsatt opp der ute, like fine!!!!!

    5. Etdiktomdagen: Ja, her er det mildvær igjen, så det er ikke lett i denne grønne vinteren. I morges var det så fint med rimfrosten, men sånn er det bare. Kos deg i kvelden og lykke til med såpeboblene når du får kulde hos deg 🙂

    6. Fantastisk flott og helt nyyydelig. Skjønner jeg må kjøpe meg såpebobler.
      Klem til deg for de vakre bildene og komposisjonene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg