Hva blir det til?


Ja, si det? Hva blir det til i det nye året? Andre dagen er det, og en gryende begynnelse. Året har så vidt åpnet øynene og vist seg fram. Farger må til for å synes.  Men litt etter litt tar det form.Sola skinner fra skyfri himmel og det er fortsatt en grønn vinter der ute hos oss. Jeg har jul enda, men det passer liksom ikke lenger! Det er kun i mørket det føles stemningsfullt. Ikke stort å gjøre med. Det er bare å åpne øynene mot nye tider og glede seg over at hver dag blir lengre og lengre.


Snart blomstrer det igjen der ute. Gjett om jeg gleder meg til det. Men først skal vinteren gå sin gang, grønn eller hvit. En dag av gangen blir det visst uansett. Her er det tilbake til hverdagen igjen med jobb og krav, trim og aktiviteter. Litt fint det også egentlig. Nå har året begynt for alvor og hva det bringer vet ingen.


Nyt denne dagen, for den kommer aldri igjen.

#blogg #hobby #hverdag #vinter
20 kommentarer
    1. Ja det er vist vårligt hos dere )) her kom vinteren så nå passer julepynten min skikkelig godt inn,så den skal få være ut uken ))
      Jeg er spendt på det nye året,jeg skal iallefall være mer bevist på hverdagene mine )

    2. Flotte bilder – jeg gleder meg også til våren! Det nye året har begynt bra her hos meg. I går hadde vi sol og blå himmel og i dag har vinteren kommet! Så får vi nå bare se hvor lenge snøen ligger i Bergen 🙂

    3. Hei og vel overstått Jul. Her er bygda under is og ganske bra med snø også.. sola er ennå borte bakom horisonten. Og jula har vi til over 9 januar i alle fall 🙂 Jeg må benytte anledningen til å ønske deg et godt nyttår 🙂 Jeg har ikke vært innom bloggen siden før jul 🙂

    4. Ja hver dag må nytes..man vet ikke hvor mange man får..Flotte bilder! og tegningene dine er råfine!! Ha en god ny kveld!

    5. fruensvilje: Nå har det frosset på der ute, så kanskje vi får litt julestemning i siste del av jula! Her er det jul til over helga ja. Når jeg først har pyntet skal jeg da nyte det også.Ja, nytt år er spennende. Det blir nok fint tenker jeg 🙂

    6. Mariann: Ja, det er fint med lyset. Men med litt snø, så blir det litt avbrekk, og jeg setter dobbelt så mye pris på våren da! Nyt kvelden 🙂

    7. margarites: Ja, det blir spennende. Jeg har kjentfolk i Bergen og de ler godt når vi sier vi har det grønt. Plutselig har dere det været som vi pleide å ha på denne tiden og vi har Bergensvær! Men sola har skint i dag og nå er det jammen frost der ute! Kos deg i vinteren. Klemsiklem 🙂

    8. dedicat: Godt nytt år til dere to! Håper jula har vært innholdsrik og trivelig. Ja, her er det også jul inne enda. Blir nok ikke ryddet vekk før ut i neste uke. Koselig med juletreet når det mørkner. Ønsker dere en vakker kveld. 🙂

    9. dvergpinschere i mitt hjerte:Tusen takk for snille ord. Jepp, vi får nyte det vi har. Nå kommer lysere dager, men enda er dte jul i vårt hus. Kos deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg