Årstider.


Jeg ble inspirert av dråpedronningen her om dagen til å lete litt i mine arkiver. Hun snakket om å ta bilde av et tre eller lignende ved alle årstider. Jeg trodde jeg hadde gjort det, men mitt tre hadde jeg i tre årstider, men ikke i vinter, enda! Da fant jeg disse bildene, som er tatt i bakken opp grinden til hamnehagen der jeg vokste opp. Her har jeg gått i alle årstider mange, mange ganger. Nei, det er ikke meg som går der på bildet.Her har jeg med meg en fin fotomodell.

Så forandet alt blir når det grønnes. Det er en herlig tid vi har foran oss. Først vår, så sommer!

Høst

Etter det kommer høst og vinter. Men hvilken vinter? Jeg har ikke et bilde fra denne vinkelen med snø? Så nå vet jeg hva jeg har å gjøre om det skulle komme sånne hvite fnugg fra himmelen. Her må jeg jammen ta meg sammen og tenke til alle årstider. Merkelig at man kan gå samme vei mange ganger i løpet av et år, men ikke tenke på å ta bilder etter årstidene. Nå skal jeg gjøre det. Jeg lover! Dvergpinscherimitthjerte/dråpedronninge, som snakket om å ta bilder i de fire årstider, finner du HER!
 

#foto #blogg #årstider
14 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg har ofte snakket om det, men så glemmer jeg det igjen. Jeg har en alè jeg pleier å ta bilder i også, men jammen manglet det ikke et årstid der også. Jeg får prøve igjen. Ha en fin dag! 🙂

    2. Så flotte bilder! og jeg stusset..kunne ikke huske å ha nevnt dette nå..men så ser jeg at du har vært litt nedover i bloggen min..og ja, da husket jeg at jeg har nevnt dette..jeg fulgte også en syrin fra knopp til full blomst..Morsomt å se utviklingen gjennom tid… Det er jo dette som er livet..forandringer hele tiden! Så koselig at du nevner meg i bloggen din..Tusen takk! 🙂 Ha en flott ny dag!

    3. Ja, det er fint å se hvordan årstidene kan forandre et motiv 🙂 Jeg pleier å gå tur rundt et vann i en av bydelene i byen min. Og jeg har en egen album på Facebook med “året rundt” bilder fra dette vannet 🙂 Jeg elsker det stedet uansett årstid <3
      Kommer til å vente på snøbildet ditt av dette treet nå 🙂
      Ha en strålende fin dag 🙂
      Klem

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jo da, det var du som nevte det og inspirerte meg til å lete litt i arkivene. Jeg fant mye artig kan du tro!!!! Morsomt å følge årstidene. Nyt dagen. Jeg skal ut på tur med lånehunden 🙂

    5. Eva: Ikke sant. Det er noe eget å se at trærne står der nakne, for så å bli grønne og tette av løv. Gleder meg til våren. Herlig å ha faste steder å gå der man virkelig ser forandringen gjennom tiden. Ja, det spørs da, om vi får snø? Pluss at det er et stykke å gå dit inn. Men jeg håper! 🙂 Ha en finfin dag! Klem til deg 🙂

    6. Good formiddag 🙂 Årstidene har sine fine sider men mest av alt liker jeg våren for da kommer sommeren etterpå 😀 Det har vært en snøfattig vinter i år her. I dag er det litt rim på bakken og jeg har begynt å lengte etter vår så det holder <.9

    7. ladyaugust: Hei på deg. Jeg var grytidlig oppe og har fått unna en del skrivejobb allerede. Nå er vinduene i stuen pusset, mens jeg venter på besøk. Man må utnytte tiden tenker jeg. Snart skogstur i sola med svigerdatteren og hunden. Kos deg på torsdagen. Klem 🙂

    8. ladyaugust: Ja, det må jo være mildvær. Her er det fem pluss, men hjelp for en iskald vind. Nå har vi gått tur og drukket kaffe.Koselig. Snart er det på med potetene og lage middag. Dagen raser avgårde den. Klem til deg 🙂

    9. frodith: Det er også gøy med morgen, middag, ettermiddag og kveld. Det er jo enklere å få til også om man tar noe som er i nærheten. Kos deg på fredagen. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg