Hvæ`dann!


I går skinte sola, og idag er det tåke! Ja, så er det tilbake til hverdagens krav. Jeg har masse etterslep både på jobb og her hjemme. Men sånn er det når man fyller runde tall. Tusen takk for alle koselige hilsner fra dere. Det satte jeg umåtelig pris på. Frodith, du herlige, som serverte bloggkake og skrev så masse vakkert til meg. Hjertelig takk fra dypet av mitt hjerte. Men som sagt, nå er det tilbake til de vanlige dagene med knekkebrød, vanlige middager, litt trim, masse jobb og forventning til vår!


Jeg kan glede meg over blomster i mange dager enda. Jeg fikk en diger begonia med rosa blomster. Den var så vakker, selv om en av knoppene hadde falt av. Håper det kommer flere blomster utover våren. I morgen er det februar. Vi går mot lysere tider og det er bare å glede seg til fortsettelsen.
 

#blogg #foto #hverdag #vårfornemmelse
16 kommentarer
    1. Fotomontasjenes Mester,det er Natheless. Jeg har vært lite aktiv på bloggen de siste dagene. Derfor har jeg ikke fått med meg at du har fylt 60….før NÅ!! Gratulerer så mye med dagen som har vært!!!! :D:D:D

    2. karidansen: Tusen takk Kari, for både gratulasjon og vakre ord. Dagen var i går, men jeg har feiret litt hele helga. Nå er det tilbake til hverdagen, så det er bare å jobbe på! Men snart er det helg igjen! I morgen er det februar, spennende om snøen fortsatt uteblir denne uken!

    3. Ojjjjj,,nå fikk jeg litt vondt i meg. Har jo ikke vært inne på bloggen på lenge siden jeg har hatt full fokus på konserten til koret som var nå på lørdag. Gratulerer så utrolig mye masse med overstått dag 🙂 Sender en dunge med hilsener fra madammen og meg 🙂 Klem 🙂

    4. dedicat: Hjertlig tusen takk. Man kan da ikke få med seg alt! Jeg går visst stadig miste om noe, men sånn er det. Hils til fruen og ha en vakker dag! 🙂

    5. hverdager er det flest av og det er viktig å fylle dem med koslige ting,vakre minner og positiv innstilling )) herlige bilder du serveren .slike en blir glade av

    6. Flotte bilder og ja, nå begynner hverdagen for deg igjen..som et år eldre! og det er jo bra…Så kos deg med blomster og gled deg over at det går mot lysere tider! Ha en riktig god kveld!

    7. fruensvilje: Hyggelig av deg. Ja, vi får ta vare på dagene vi har. I dag ble det siste rest av multekrem til kaffen, og jeg skal ut å trimme litt etterpå. Godt med hverdager egentlig. 🙂

    8. fjellgeitbundingen: Ja, man merker det. Jeg føler det er mandag i dag, men det er det jo ikke. Men det går seg nok til. Februar i morgen i hvert fall, og da er det snart vår!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Jepp, nå har jeg vendt meg til det tallet. Herlig med litt blomster på denne tiden og februar kommer jo imorgen med enda mere lys! Det blir herlig.

    10. Ja, man må tilbake til hverdagen igjen etter hvert… Jeg feiret jo en uke jeg sist 😀 He-he.. i år blir det nok litt roligere 😀 Koselig at du hadde fine dager <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg