Glade dager!


Herlig med en båltur igjen. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, man må ikke gå milevis for å kose seg. Her er vi ikke langt fra der vi bor, men for en fin plass. I sekken hadde vi med formiddagsmaten og det var så enkelt som brødskiver, ketsjup, gul ost og eple, pluss vann! Barnebarnet har vinterfeire og bestemte nistematen. Vi hadde det fint i den gryende vår, selv om sola ikke skinte.


Kjempeglatt i noen av stiene, men det er gikk fint om man gikk på kanten. Mange steder var all is smeltet også.Det ble litt spikking av pinner og steking av brødskiver over bålet. Ingenting smaker så godt som det.


I dag er det sol i skylaget og det var en vakker morgen over hogstfeltet. Hva denne dagen bringer, vet jeg ikke enda. Litt mer matlaging og masse hygge tenker jeg. Vafler, lapskaus og rundstykker står på planen. Rart som de barnebarna vokser. Han som er her nå, rager jo høyt over meg og hjelper meg med datatrubbel og underviser bestemora i både Excell og Powerpoint. Jeg føler meg heldig som kan ta fri noen dager sammen med han. Det blir glade dager av å omgås ungdom synes jeg.

#foto #hverdag #vår #bål #blogg
16 kommentarer

Siste innlegg