10 år med blogg

Ja, det er faktisk det i dag, mitt 10 årsjubileum. Rart å tenke på. Nei, jeg startet ikke her på denne bloggen, men på et bloggsamfunn som for lengst har blitt avsluttet og lagt ned for godt. Men jeg klarte ikke å slutte, jeg liker fortsatte å blogge.

Egentlig blir det som en dagbok for meg. Jeg skriver ut litt hvert år i bloggbøker, og det er artig å se tilbake på alt jeg har tatt bilder av, tegnet,malt, laget, fotografert og beskrevet.

Det gir meg masse glede og jeg håper jeg har spredd litt glede til dere som leser også. Nå fortsetter jeg mot nye år og nye utfordringer!

Værsågod! Mat og kake til dere som takk for alle de trivelige kommentarene dere har gitt meg gjennom årene!
Hurra for de 10 årene som har gått.

#jubileum #foto #blogg
28 kommentarer
    1. 10 år ja!! Gratulerer! Det var lenge..jeg har bare blogget et år..hihi..Men alltid hyggelig å komme inn til deg her på bloggen! Så vårlig og fint du har gjort det også…hihih. Ha en riktig god dag!

    2. Herlighet det er lenge, men tiden flyr 🙂 Herlige bilder. Å blogge som litt dagbok er kjempekoselig 😀 Nam den kaka ser digg ut, jeg tror jeg må lage kake i dag 😀 Goood lørdag og stor god jubileumsklæm <3

    3. Hurra for deg og bloggen din, fint at du ikke gir deg.. for det er alltid hyggelige innlegg fra deg :)) Frista med mat og kake så jeg tok litt … nam :)) God helg videre <3

    4. GRATULERER med jubileet.
      JA, du har spredt masse glede – så bra at du bare fortsatte. Glad for at jeg oppdaget deg :).
      Lykke til videre med nye 10 år :D.

    5. Gratulerer med jubileet! Du har spredd masse glede, men fotomontasjer, egen kunst og gode tekster!! :D:D:D Godt gjort å blogge i så mange år, men jammen er det mye glede forbundet med blogging! Jeg har fått en ekstra bonus som jeg ikke tenkte på da jeg startet : Flere nye, hyggelige bekjentskaper!! 😀

    6. Ja, hurra for de ti åra som har gått! Gratulerer så mye! Bloggen din er alltid en glede og ære å lese – med flott kunst og flotte bilder! Mange klemmer! 🙂

    7. annebe: Nei, dette har blitt en vane som jeg liker veldig godt. Jeg blogger når jeg har anledning og tar pauser om jeg vil også. Klem til deg i kvelden 🙂

    8. karidansen: Tusen takk Kari. Jeg setter også pris på deg og dine ord. 🙂 Årene med blogging bare går de, og som du sier vi får vi så mye ekstra. Jeg har fått nye bloggvenner og jeg har bloggvenner fra da jeg startet også som jeg holder kontakt med stadig. Mye fine mennesker i bloggsamfunnet. Jeg har lært vannvittig mye på de årene, for med bloggen lærte jeg også data, mer foto, linker og det å google. Man blir aldri utlært, så det er bare å fortsette. Takk for at du leser hos meg og kommenterer. 🙂

    9. Oi, så morsomt da 😀 Gratulerer med så mange år som blogger ^^ Man må nok starte og teste litt med blogging tror jeg 🙂 Før man finner den rette. Har hatt en før denne jeg også 🙂

    10. Gratulerer med 10 års jubileet. Det er jammen godt jobbet. Du har en koselig blogg med fine tekster, flotte bilder og herlige tegninger. Det er bestandig kjekt å komme innom her 🙂

    11. Wow. Gratulerer. Vet ikke om jeg en gang husker når jeg begynte å blogge. 10 år er lenge, og fortsatt synes du det er gøy. Det er bra og viktig. Kos deg videre med blogging. Du tar iallefall nydelige bilder og lager god stemning ( flink å skrive julefortelling)

    12. Søtmonsen ): Hjertelig takk. Jeg har byttet blogger fordi de ble lagt ned, og det er dumt da. Men savnet var så stort at jeg startet opp en ny blogg med det samme. Her på blogg.no blir jeg vel nå tenker jeg. Hyggelig sted med masse fine bloggvenner som deg 🙂

    13. margarites: Årene bare går så jeg tenker ikke over det egentlig. Min blogg er jo ingen toppblogg, så jeg kan hygge meg med mitt, når jeg har tid og lyst. Gøy å dele med dere! Tusen takk for hyggelige ord og velkommen med videre! 🙂

    14. fjellgeitbundingen: Ja, det er en stund. Jeg synes ikke det er lenge i det hele tatt. Tiden går fort her inne også. Takk for hyggelige ord og ha en finfin søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg