Gryende vår!


Sola skinner i dag og gjett om det er fint!


Kråka krakser lykkelig i tretoppene.


Stier, kvist og greiner er uten snø igjen, for en stund.


Hasselgreinene er fulle av utsprungne gule rakler. Det skikkelig lyser av dem.


Men det er mange som får problemer med allergien sin i disse dager med alt blomsterstøvet.


Enda ligger det litt is her og der, men den smelter fort tenker jeg. Ha en fin dag, og jeg håper du får deg en tur ut i den gryende vår i helga.

#blogg #natur #friluftsliv #helg #foto
16 kommentarer
    1. Flotte, vårlige bilder! ja skal nok ut en tur..sol og knall blå himmel her også! Ha en flott ny dag!

    2. Åååå sånn himmel har vi også i dag, lyseblå med en gul skinnende klump midt på 😀 Vååååen er på vei tralei 😀 Man blir så glad inni hele seg av vår goooodvårklæm <3

    3. ladyaugust: Inni meg sier det bare UTTTTTT!!! Men jeg må jobbe litt også. Innimellom er det ut en tur på terrassen bare for å kjenne sola i ansiktet. Håper det blir sånn hele helga for da har jeg fri! Klemmer til deg i vårsola! :O)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg titter litt ut av og til i dag, for dette var så fint. Naboen kapper ved og det er en så fin barndomslyd for meg. Blå himmel, duft av kvae og fuglesang er topp! 🙂

    5. Så nydelige, fristende flotte bilder 😀 Ja, jeg kan fort bli litt plaget når våren er i full sving, men likevel lar jeg ikke det ødelegge vårgleden min 😀
      I dag i det fine været, tok jeg meg en tur på stranden i kveldinga. For å se om solnedgangen ville bli fin. Og for en gangs skyld bestemte jeg meg for å ta med det store kameraet. Så da ble det noen bilder både med det og med mobilen 🙂 Kanskje vårgløden har våknet i meg? 😉
      Ha en god helg 😀

    6. Eva: Tusen takk! Nei, om nesa tetner og halsen snører seg, så har vi heldigvis vårglede. Så koselig du kom deg til standen. Herlig å se sand og skjell igjen. Ønsker deg en superfin dag! 🙂 Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg