Lek (Frodiths utfordring 7)


Visst kan vi voksne leke litt også. I går gikk jeg meg en tur i finværet og det ble masse morsomt på turen.


Måtte viser dere hva jeg lekte med i fjor sommer. Har du sett så bittesmå og søte frosker? Lurer på om de vokste opp til å bli frosker eller prinser?

Jeg måtte leke meg litt til med hestehovene. Kunne se svømme tro? I hvert fall fløt de fint i vannet. Jeg fant noen blåveis også, men de var ganske trette enda. Tror de må vente med å leke til de har sprunget helt ut i vårsola.


Jeg har lekt litt med tegnesakene i helga også. Det ble til slutt en jente som studerte et edderkoppspinn og brukte det som harpe. Herlig med lek for voksne.


Vil du se flere av mine tegninger, så kan du gå inn HER!  Jeg legger stadig til nye streker der inne! Disse blir snart lagt inn der også.

Vil du se flere av utfordringene til Frodith så finner du det HER!

#frodihfotoch01 #vår #blogg

#frodihfotoch01 #blogg #lek #hobby
34 kommentarer

Siste innlegg