Klart bestemor kan!

I dag tittet jeg litt på Godmorgennorge. De lagde fine brødskiver i Wenches kjøkken og kalte det havfrueskiver eller noe sånt. Men jeg bet meg fast i at det var for ungdom og barn???? Hva med meg da, som er bestemor? Klart jeg kan!


På tv brukte de kremoster, men jeg hadde ikke det i huset. Rømme fungerte da like fint. En mangosommerfugl ble fin på denne solskinnsdagen. Jeg pyntet med rosiner, kakedekorstjerner, litt syltetøy og et dryss av melis.


En skive til måtte denne bestemora ha! Det ble først rømme, så et tynt lag jordbærsyltetøy før jeg tegnet på med kakedekor og fant tre søte stemor i blomsterbedet. Jo da, jeg har blomster allerede der ute, eller det vil si stemoren har blomstrer i hele vinter den. Gjett om brødskivene smakte godt. Dette er da slett ikke bare for de unge, klart en bestemor også kan få en pen brødskive.

#godmorgennorge #havfruebrødskive #blogg #foto
18 kommentarer

Siste innlegg