Lykke


Hva er lykke? Akkurat nå føler jeg lykke fordi jeg er ferdig med første del av en jobb jeg har gjort. Herlig! Så mye tid det har tatt, men nå er det levert. Nå kan jeg puste ut en liten stund, før jeg fortsetter. Nei, ferdig er jeg ikke, men det er jeg vel ikke før jeg blir pensjonist heller. Det er så godt å ha gjort unna denne arbeidsøkta. Jeg klapper meg selv litt på skulderen. Nå er jeg sliten og trøtt, men på en god måte. Tror jeg skal bevilge med en rolig stund med en kopp te. Det har jeg fortjent. Lykke over lykke.

#foto #blogg #jobb #hverdag
20 kommentarer
    1. Ja det er mange ting som kan gi lykkefølelsen ! Det viktigste for meg er at de rundt meg har det bra ..da kan jeg senke skuldrene å kjenne på lykken <3
      Så deilig med en slik kosestund etter å ha gjort en god jobb.... Så veldig avslappende og vakkert ut :)) Klem <3

    2. annebe: De små ting gir størst glede føler jeg.Ja familien min skal ha det bra, før jeg er helt lykkelig. Men i dag var jeg bare glad jeg var ferdig med dette. Nyt dagen! Klem:.)

    3. frodith: Ja, det er så godt. Man må være veldig fornøyd med det som er gjort, selv om det er nye ting som ligger å venter. Ut er det grått, men inni meg er det sol!

    4. Ja det er deilig å ha gjort ferdig en jobb..og være tilfreds..DET er lykke ja! ha en god kveld!

    5. Det er velfortjent med en kopp te og en rolig stund når du har grunn til å være formøyd med deg selv. Det er bra, og man trenger små belønninger før man går videre. Ønsker deg en fin onsdag 🙂

    6. EtVennligPuff: Ja, det var så godt å puste ut etter en veldig stresset arbeidsøkt. Nye kommer, men det er greit. Sånn er det jo for oss alle. I dag er en ny dag, så det er bare å fortsette. Ha en vakker dag! 🙂

    7. margarites: Herlig å være klar med noe.Så kan man fortsette med friskt mot med mer etterpå. I dag skinner sola her og det føles som vår igjen. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg