Endelig!


Endelig har magnoliaen min begynt å sprette ut, og endelig kom det litt varme. I dag spådde de regn, men her kom sola. Jeg slapp alt jeg holdt på med her inne og gikk ut. Nå har vi klipt plen, ryddet i blomsterbed, klipt ned en buske og kost oss i et par timer. Med over 20 varmegrader er det sommerfølelse.


Jeg feira det like godt med en is! I går spiste jeg ikke en eneste en, så hvorfor ikke ta det igjen på 18.mai!


Men rett skal være rett. Nå er klokka to, og det skyer til mer og mer. Kanskje det blir regn i ettermiddag? I så fall har jeg kost meg mye i det fine været, og det er jeg glad for at jeg kunne i dag.


Nå er festdagen over for denne gang, og 17.maipiken skal tilbake på hylla. Kakene er nesten spist og nå er det jammen tomt for is også!!! Men vi hadde en herlig feiring, og da er alt så bra. Håper du også koste deg masse. Gårsdagens vær var grått her hos oss med 10 til 13 pluss, litt yr på morgenen, men mest oppholdsvær. Været kan vi ikke gjøre noe med, det blir som det blir. I dag er det sommer for en liten stund!

#blogg #foto #blomster #magnolia
16 kommentarer
    1. Koselig å ha slike vakre blomster og trær rundt seg… helt nydelig den Magnoliaen :)) Deilig å kose seg med is i dag da.. du smakte vel på kakene i går :)) Vi får kose oss med våren uansett men håper det blir mange soldager snart <3<3

    2. annebe: Ja, magnolia har allltid fasinert meg. Endlelig fikk jeg en selv i hagen. Den har stått her noen år nå og den blir finere og finere. Is smakte nydelig, og kaker ble det i går da. Det er jo grenser for hva man orker. Her har det skyet til igjen og begynt å blåse, så det blir nok bare den lille smaken av sommer vi fikk i formiddag. Det var herlig så lenge det varte og så vet vi at det kommer sikkert mer varme både hos deg og meg snart! Ha en fin dag videre! Klem 😉

    3. Så herlig!! ja her kom også varmen..men sola er fortsatt fraværende..men prøver febrilsk å titte frem…men så lommert og hett er det lenge siden det har vært…kos deg, og nyt..Flotte bilder!

    4. ja det er viktig å nyte sola og varmen når den er her,så kan en gjøre andre ting når regn og yr dukker opp .
      Herlig å kunne kose seg med hagearbeid,iskrem og varmen ))

    5. fruensvilje: Ja, og særlig når regnet kom i kveldingen. Jeg var ute og gikk tur!!!! Ikke en tråd var tørr kan man si, men det var ikke kaldt da. Nå har jeg fått på tørt og skal nyte kvelden. Kos deg du også! 🙂

    6. frodith: Ja, her er det stor forskjell fra i går, men i kveld regner det! Kos deg masse med mat og iskrem, for det har du fortjent på dagen din! Klem 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Dagen i dag her vært nydelig og sola kom og gikk i det varme været. I kveld regner det så stille og fint. Kos deg i kvelden :I

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg