Hagen.


I vår hage blomstrer det nå så vakkert.


Jeg vet slett ikke hva alt heter, men det gjør ikke noe.


Det har vært hauger av de vakre blå perleblomstene, men nå synger de på siste verset, som tulipanene.


Magnoliaen er på sitt beste, men brått er det hele over for den også.


Dette er gårsdagens solnedgang. Vi satt ute lenge, for det var så fint. Kvelden hadde en forsmak på sommer! Jeg koser meg i hagen. Den er aldri så vakker som på denne tiden av året, synes jeg. I dag er det grått igjen, så gjett om jeg er glad vi koste oss ute i flere timer i sola i går.
 

#foto #hage #blogg #blomster #natur #hobby
26 kommentarer
    1. Nyyydelige blomster! og ja..nå har det kommet masse rundt omkring..Herlig å ha det rundt seg..det gjør noe med psyken..farger og lukter…Det går mot sommer!! ha en riktig god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Herlig å se seg om nå! Ja, man blir i godt humør av dette. Her kom sola endelig igjennom tåka og det ble så fint! Kos deg på søndagen!

    3. fruensvilje: Jeg elsker vår lille hage om våren. Fargene er så friske og stadig nye busker og planter blomstrer. Solnedgangen over oss gir fine minner hver gang, og i dag er det atter sol etter en grå morgen. Nyt dagen!

    4. Så fine blomster, og en magisk solnedgang. Heldige er dere som har hatt ett sånt vær. Vi satt også ute i går kveld, men med tykke jakker og pledd 🙂 Men kos er det uansett 🙂
      Hagen din gir meg lyst til å sette i gang hos meg selv, men uten plen på plass, så er det liksom ikke noen vits i å starte enda…
      Ha en fin dag 🙂

    5. Mona: Kvelden i går var magisk. Viktig å nyte det når det kommer en sånn dag. Plenen din kommer vel snart? Samle planter i krukker så lenge, eller i utkanten av der det skal være gress, så er du forberedt når du skal starte opp i hagen. Kose deg gjør du nok uansett tenker jeg. Her skinner sola igjen etter en grå morgen, men i dag er det mer normal temperatur etter årstiden. Tror jeg skal gå en lang tur i skogen etterpå og bare kose meg. Ha en fin dag!

    6. Plenen kommer på plass om ett par uker. Det blir ferdigplen. Enkelt og greit 🙂 Ja krukker har jeg så vidt startet med, men synes det er vanskelig å velge blomster. For å si det pent, så må det en bratt læringskurve til for å holde liv i plantene… Men lysten til å lære er til stede for det er jo så vakkert og magisk for sjela, og omgi seg med blomster.
      Kos deg masse på tur 🙂

    7. Mona: Spør på hagesentrene. Jeg har mange stauder som kommer år etter år, og mange av dem tåler å tørke ut litt også. Noen liker seg i skyggen, mens andre vil ha sol. Jeg kjøper sjelden sommerblomster, for de trenger jo ustanselig med vann. På terrassen har jeg store plastdunker (svarte murebutter) med litt småtrær, løkplanter og spireabusker. Lettstelt må det være for meg. Gled deg til fortsettelsen. Dette blir sikkert super! Lykke til.

    8. Aldeles nydelig i hagen din .. fint å kunne knipse vakre bilder sånn rett utenfor døra også 🙂 Nå er det jo bare veranda på oss.. men har jo litt i krukker ..og sola har slått til i dag gitt..deilig :)) Superfint det himmelbildet :)) Klem og nyt dagen videre <3<3

    9. Helt nydelige bilder i hagen. Blomstringen har ikke kommet så langt hos meg, men tulipanene mine står flotte nå. Minnet meg forresten på at jeg må ta en tur ut mellom regnbygene i dag på sneglesanking….

    10. Jammen har du maaaange fiiine blomster, jeg har type ugress, de gule om det er hestehov eller den andre typen vet jeg ikke men jeg har en million av dem hahahaha gooood kveld kjære du og stor god klæm <3

    11. maiken: Her er tulipanene på hell, og det gikk fort. Nå er det rododenroene som kommer og noen klokkebusker. Klematisen var død, så jeg får kjøpe en ny snart. Ha en fin kveld og takk for hyggelige ord!

    12. annebe: Elsker hagen vår om våren! Koselig å se på er det også. Men krukker på terrassen er da også så fint. Kos deg i mailyset og takk for hyggelige ord! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg