Våren er vakker!

Skulle ønske jeg kom nærmere dyrene, men sånn er det bare. Høyt oppe i trærne holder de seg for å være trygge.


Jeg fant redet til hakkespetten. Se så fin inngang de har, som et hjerte!


Svartspetten holdt på inne på hogstfeltet. Den flyr like godt rett opp og rett ned. Jeg elsker å høre den rope i skogen.


Blomstrer gjør det også om dagen og det er bare herlig.


Det ble visst mange bilder, men  det er så gøy å dele det med dere!


Grana blomstrer så fint også om dagen. Det ser nesten ut som om den har fått på røde lys. Ja, våren er så vakker og jeg håper jeg rekker mange turer får det går over i sommer.

#foto #blogg #natur #friluftsliv
16 kommentarer
    1. maiken: Tusen takk. Ja, de er rundt oss hele tiden, men jeg har ikke zoom nok til å ta sånne perfekte bilder. Jeg koser meg med det jeg får til da. Ha en fin kveld 🙂

    2. Ja vi må passe på å nyte nå mens man kan! for som du sier..plutselig er den over..og sommeren fyker av sted som en virvelvind. Flotte bilder! og helt enig med deg..skulle ønske å komme nærme dyra..men da hadde det heller ikke vært så spennende…så vi får bare glede oss over det at vi ser dem!! Ha en god kveld!

    3. Flotte naturbilder :)) Har forsøkt å ta bilder av småfugler med den nye linsa mi..men de gjemmer seg i bladene på trærne.. Syns du har mange fine bilder av fugler og dyr, trenger ikke alltid være helt nærbilder..man ser jo fint “situasjonen” :)) Klem og fin kveld til deg <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Her har det vært nok en vakker dag. Jeg fikk en skogstur i kveld også. Kosa meg skikkelig med svalene som kvitret og myke skogsstier! Kos deg i kvelden 🙂

    5. Så fantastisk vårlig og fint <3 Elsker våren. Hver eneste plante som spirer og blomstrer gir stor glede. Og fuglene som synger og er travelt opptatt med sine ting <3
      Du formidler det så vakkert. Jeg blir stum av beundring <3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg