Hopp og hei!


Hopp og hei tenkte jeg i går da jeg gikk inn i skogen.


På gården hoppet det lille føllet og i buskene hoppet rådyrene! Rådyrene har gått kalver, men jeg har ikke sett dem enda. Bonden sa at den ene hadde ikke mindre enn tre unger!!!!


På trestammen hoppet hakkespetten i kvelden og innefor hoppet ungene. Jeg skimtet en av dem i et av bildene. Snart titter de ut av hullet og ser ut i en for dem ny verden.


Så hoppet jeg litt også! Jeg har følt meg utfordret av ungdommen i familien om dagen. De hopper og spretter som bare den. Men det var ikke lett å hoppe høyt med tunge fjellsko på bena, være i fokus i linsa på kameraet og hoppe akkurat da selvutløseren tok bilde! Men jeg klarte det! Begge bena er i lufta på noen bilder i hvertfall! Nå er det din tur. Gjør et hopp for gleden og livet!

#fitness #blogg #foto #natur #friluft
22 kommentarer
    1. Hihihi..så flotte bilder! særlig av deg i hoppende figur!! ja jeg så også hakkespetten som passet på reiret sitt her om dagen..hørte ungene godt..men så ingen ting.. så herlig nå..det livner overalt! Flotte bilder som alltid hos deg!! Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte:Tusen takk! Ja, litt hopp for våren har vi nok ikke vondt av. Gleder meg til å se hakkespettungene. Tror ikke det er lenge før de titter ut. Det eneste dumme er at det treet er inne i en tung skog, så det er så dårlig lys for foto. Men jeg lytter og koser meg likevel.

    3. en herlige hoppende dag ) så mange spennende motiver du har rundt deg .Skulle gjerne hoppet jeg også,men helsesituasjonen i dag fraråder meg slike sprell akkurat no,men kanskje en vakker dag kan jeg prøve

    4. Så flotte bilder, både av rådyr, hester og en hoppende glad jente 🙂 Ungene mine tar (eller tok) masse sånne hoppebilder, og jeg var alltid den som bestandig hoppet for seint eller tidlig. Her må det øvelse til skjønner jeg. Nyt søndagen 🙂

    5. Nå fikk jeg også lyst til å hoppe, men det øspøser ute og er kaldt så jeg er inne og ser på klesskapet mitt, jammen er det bomba… Nydelige, herlige fantasifulle bildet og v bilder av spretne deg <3 gooodklæmme og ha en fiiin dag <3

    6. Herlig! Kjempefine bilder. Og at du klarte å hoppe akkurat i tide imponerer meg.
      Det er fantastisk mye å være hoppende glad for, så jeg gjør et gledeshopp inni meg :D.
      Nyt dagen videre<3.

    7. Var en fin oppfordring. Skal ut på besøk til barnebarn i dag så det blir vel litt hopping….
      Som vanlig, helt nydelige bilder! Og den hakkespetten-for en nydelig fugl

    8. Marit: Nei, ikke alle kan hoppe i vei. Jeg ble overrasket over meg selv. Sliten ble jeg også etter mange forsøk. Men du får hoppe i tanken da! Kos deg videre på søndagen!

    9. margarites: Her hoppes det på både trampoliner i nabolaget og i gata. Gøy å se de unge, de er jo så spretne! Ikke lett med selvutløser, men jeg hadde ingen til å ta bilder av meg i går. Artig jeg fikk det til,selv om bildene ikke er klare! 🙂 Kos deg videre! 🙂

    10. ladyaugust: Her også har det regnet i dag. Jeg burde tatt på regntøy og hoppet i søla, men det hadde jeg ikke tatt bilder av. Kameraet hadde ikke tålt sånt!!!! Hoppende glade klemmer til deg 🙂

    11. BforB: Tusen takk! Stolt av at jeg fikk det til! Sendte det til en av mine nieser for å bevise at begge bena var i lufta!!!!! Hopp i vei av glede og nyt dagen! 🙂

    12. Dette var skikkelig hoppendeglad innlegg 😀 Alle har lyst til å hoppe nå.. hihi 😀 Ønsker deg en strålende kveld <3 Stor og spretten klem 😀

    13. Masse flotte bilder av mye variert :)) Jeg er så glad i hester og de her var veldig fine :)) jammen var du spretten også..hehe… Stor klem til fine deg <3

    14. annebe: Herlig med det lille føllet. Jeg er heldig å ha mange hester i nabolaget!Sprette litt rundt liker jeg vet du! Kos deg i kvelden. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg