Hei igjen!

Sakte vandrer jeg tilbake til hverdagssyslene. Jeg har vært tilbake i jobb en uke allerede, har fått ryddet litt etter ferien og har begynt å tenke høst. Noen sommerfølelse har jeg ikke hatt akkurat i år, selv om jeg har gått i kortbukse og siglet innimellom. Men jeg har også kastet snøball, lagd snømenn og gått med vintertøy!!!! Været er jo så ustabilt at det er alle årstider i løpet noen uker. Utrolig hektisk for meg framover, men jeg skal prøve å blogge litt hver uke i hvert fall. Noen bilder fra sommerturene mine kommer også. Håper jeg rekker å lese litt hos dere innimellom. Ønsker alle fine dager i august!

#hverdag #blogg #foto
24 kommentarer
    1. Du må ta vare på deg sjøl. Det har vært en varierende sommer altså. Her starta den dårlig, men de siste ukene har vært sommer med stor S. Jeg går faktisk først ut i ferie i dag, skal en liten ting i dag, så FERIE.
      Gleder meg til å se bildene dine :).

    2. Koselig å se deg tilbake! Er nok mange som føler seg snytt for sommeren…gjør det jeg også..men på en annen måte..ikke pga været…hihih.. ha en god dag!

    3. Så koselig å se deg igjen <3 Ja, rar sommer, men dette er jo Norge. Hvis du er rundt og kommenterer vil jeg bare tipse deg om at du kanskje må fylle inn navnet ditt etc hver gang, mange av oss har mistet automatisk innfylling, og vi vet ikke hvorfor. For det fungerer når vi kommenterer på andre plattformer enn blogg.no. Men de sier det ikke er hos dem feilen ligger, men i nettleseren.. Så da vet du DET 😀 pass på. Rart å være i jobb igjen, men litt greit også, og neste uke blir det mer trøkk.

    4. Hei, så koselig å se deg her <3 Og nydelig sommerstemning ble det jo med bildene du viser oss her 😀
      Jeg må nok trekke samme konklusjon som deg, sommerfølelsen har uteblitt denne sommeren. Har hatt litt feriefølelse da jeg var en uke i London med datteren min, men været kunne vi ikke skryte for mye av, det var relativt høstlig, som her hjemme.
      Og jeg føler vi har hatt en 2 år lang høst nå. Det er bare fargene som endrer seg, ikke været.
      Men nå går vi i alle fall mot de vakre høstfargene, og det gjør seg jo veldig godt på bilder <3
      Jeg ønsker deg en fin søndag, og at du tar godt vare på deg selv <3 Så leser du blogg og kommenterer når du føler for det. Jeg har selv lange pauser, og det er jeg nødt til.
      God klem fra meg <3

    5. Hei igjen. Her har jeg også vært i jobb en uke allerede, og ferien er et minne. Jeg dro over Alpene for å få litt garantert sol og varme 🙂 Jeg skal også prøve å være litt flinkere å blogge for det blir noen ganger veldig lenge mellom hver gang, men jeg leser mer enn jeg skriver selv. Livet skal jo leves utenfor bloggen også, så det gjelder å finne litt tid til alt man har lyst til <3

    6. BforB: Ja, det er vel bare å ta nye tak utover tenker jeg. Blogg er gøy, så det skal jeg kose meg innimellom. Herlig med ferie for deg nå da! Da kanskje du får det fineste været! Kos deg masse! God ferie! 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Nei, det ble ingen skikkelig sommer, men jeg har da plukket markjordbær og vasset litt! Ha en fin fortsettelse av dagen! 🙂

    8. frodith: Gleder meg til å blogge igjen. Herlig å se aktiviteten til alle! Jeg skal titte omkring litt og se om jeg har et navn i kommentarboksen eller ikke. Takk for tipset. Nå leter jeg etter et skyggebilde til deg igjen! Jepp, her er det fullt trøkk med en gang kan man si! Jeg hadde enda en uke fri, men startet like godt opp. Jeg tar den siste uka til høsten i stedet. Nyt dagen! Klem 🙂

    9. Eva: Hyggelig med kommentar fra deg!!!!! Glad du har kost deg, selv om det ikke ble den sommeren noen av oss håpet på. Høsten er også vakker og den tar jeg mer som den kommer liksom. Kos deg på søndagen med en klem fra meg 🙂

    10. margarites: Ja, ferie er et minne. Over Alpene var det nok varmere enn her, men vi har kost oss likevel. Ja, det virkelige liv er utenfor blogg, men jammen er blogg koselig også! Kos deg i sensommeren og ha en fin kveld 🙂

    11. Det har vært en rar sommer og resten går nok med til å få englebassene i rute til oppstart. Skulle ha gjort så mye i sommer men det har liksom blitt nix og null. Håper dagen din blir bra, her regner det og er sol på en gang 🙂 Gooodklæmme <3

    12. ladyaugust: All slags vær her også i dag! Men jeg rakk å være litt eksosrype i formiddag.Nå er det kaffebesøk på gang med Kvæfjordkake og kanelsnurrer! Klem til deg på søndagen. Ja, vi kommer nok i rute utover i de nærmeste ukene tenker jeg!

    13. Oh da har du jo fått lufta deg litt også 🙂 Oooooh kake ! Nå ble jeg kakesulten kan jeg love deg. Englebassene er på vei for å plukke opp pizza og det er digg kveldsmat så jeg gleder meg <3

    14. Etdiktomdagen: Tusen hjertelig for hyggelige ord. Ja, det er ikke noe å gjøre med været. Jeg har i hvert fall vært masse ute og det var det jeg ønsket meg mest i sommer! 🙂

    15. Staselige geitrams innledningsvis. Det peneste ugresset vi har i norsk natur. Sikkert greit å være i vante gjenge igjen. Men det blir en anelse verre om en ikke har hatt skikkelig sommer. Kanskje kommer sommeren den 25. august i år? Ja, ikke godt å vite.

    16. toveview: Hei på deg. Ja, geiterams er vakkert, men dette er faktisk revebjeller. Har aldri sett så mange som det er i vest. Nydelig! Nei,mye til sommer har det ikke vært, og det savner jeg. Selv om jeg har vært masse ute og fått vitaminer og brunfarge i ansiktet og på armene er det ikke det samme som en god sommerdag! Ja, kanskje får vi en skikkelig sensommer. Det hadde vært fint! Kos deg på tirsdagen! 🙂

    17. Fine bilder du har tatt siden sist jeg var innom deg. Så hyggelig å se på bildene dine. Trist du har mistet en av dine. Kondolerer. Sånn gjør alltid ondt, og livet faller i annet perspektiv for ei stund. Livet er såå skjørt.

    18. Søkte på 🙂
      Kom inn på denne, og den er nå riktig så fin 🙂
      “Sakte vandrer jeg tilbake til hverdagssyslene. Jeg er tilbake i jobben uke allerede, har fått ryddet litt etter ferien og har begynt å tenke høst allerede. Noen sommerfølelse har jeg ikke hatt akkurat i år, selv om jeg har gått i kortbukse og siglet innimellom. Men jeg har også kastet snøball, lagd snømenn og gått med vintertøy!!!! Været er jo så ustabilt at det er alle årstider i løpet noen uker. Utrolig hektisk for meg framover, men jeg skal prøve å blogge litt hver uke i hvert fall. Noen bilder fra sommerturene mine kommer også. Håper jeg rekker å lese litt hos dere innimellom. Ønsker alle fine dager i august!”
      Ønsker deg også en riktig fin Oktober 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg