Ser rødt!

Ser du det du også? Rødt i rødt! Herlig med farger i sensommeren, eller kalles det høst nå? Snart skriver vi jo september.

Jeg er i høstmodus, og det er vel litt tidlig kanskje. Det ble med en haug med lyng hjem denne uken. Jeg hadde så fine pappholdere til popkorn. Der passet lyngen så fint.

Med en plastpose rundt potten, så ikke det renner vann på pappen når jeg vanner, så ble det artig og litt annerledes. Jeg må visst kjøpe flere lyng for jeg er enda flere sånne popkornbeger igjen!

#foto #høst #blomster #dekorasjon #hage #blogg
20 kommentarer
    1. Det er fint med høst, nydelig å se på <3
      Men jeg er ikke klar for høst. Er klar for sommer jeg. Den sommeren vi ikke fikk på ordentlig dette året 😉
      Men, nå drar jeg en langhelg til sol og varme til helgen, og det skal gjøre godt. Da er jeg kanskje klar for høsten når jeg kommer hjem 🙂
      Ha en herlig dag, omgitt av alt det vakre 🙂
      Klem

    2. høsten er vakker ,jeg bare liker den .Du får frem så vakre stemninger i dine bilder.Rødt ser jeg ikke så mye av her ennå,men rekner med att det begynner å bli rødt i tyttebærlyngen da og dit må jeg snart ha meg en tur

    3. fruensvilje: Jeg også liker høsten. Koser meg egentlig med alle årstider. Masse fine farger på høsten, og så kommer den stille tiden før det igjen grønnes. Nyt dagen med gode tanker! 🙂

    4. Nå har det begynt å bli høst ja.. selv om det var sommer og badevær på søndag :)) Nydelig med fargene som kommer nå..og vakkre bilder av høsten hos deg 🙂 Så innmari stilig og kreativt med popkorn potteskjulere… Klem <3

    5. Nyydelig..og ja..jeg kjøpte meg to lyng i dag jeg også…skal kjøpe flere ser jeg..er en blomst jeg klarer…hihihi Så lurt med popcorn bokser! ha en god kveld!

    6. frodith: Ja, det ble morsomt. Ikke alltid man behøver å bruke blomsterpotter. Joda, jeg har det bra, men dagene er slitsomme og tunge for tiden. Men det jevner seg vel ut i høsten. Klem 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte:Her ble det mange lyng. De kostet jo bare 17 kroner stk på Plantasjen. Koselig med litt farger nå! Kos deg på onsdagen!

    8. HeidiElise: Vakkert der ute nå og mer og mer fargerikt blir det. Ja, popkorn står det på de der, men det synes jeg bare var morsomt! Nyt dagen!

    9. Jeg elsker høsten og alle dens fantastiske varme farger
      Les gjerne dagens innlegg på bloggen min Jeg fikk det til
      Ha en fin dag
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg