Bruk øynene.

I går ble vi med noen venner på bobilmessa. Jeg tok vel bilder av noe helt annet enn hva andre var der for å se på? Det var mye artig. Jeg så en campingvogn med terasse på taket, en vakker gryteklut med fine ord, pene pynteting på bordene og jammen fikk jeg ikke bildet av noen fargeglade blomster og stoler også.

Nye farger hadde inntatt campinglivet. Jeg fikk høstfølelse her inne. Koselig med et fargerikt pledd til sengen kanskje, eller noen nye puter?

De fleste som besøker messen i helga ser vel på bobiler og campingvogner, tenker jeg. Men jeg ble inspirert av gardinoppheng, serviser og herlige gulv. Det handler om å bruke øynene.

#bobilmesse #foto #blogg #høst #farger
22 kommentarer
    1. Så kjekt å finne så mye fint 😀
      Den campingvogna ønsker jeg meg. Tenk å ha den stående ved en fin strand? Det er min hyttedrøm 😉
      Herlige friske bilder. Godt å oppleve litt glade farger 🙂

    2. Det var nok hyggelig… selv om man ikke er såååå opptatt av bilene :)) Jeg hadde også tatt bilder av de tinga du gjorde.. mye mer dekorativt…hehe.. Men fine sånne bobiler også da ..
      Klem og fin helg til deg <3

    3. Herlig..ja vi ser litt forskjellig..hihih..den bobilen med takterrase så jeg på tv..vil gjerne ha den altså…drømme….Flotte bilder av mye forskjellig…

    4. Eva: En flott hyttedrøm, for campingvogner er ikke så fryktelig dyre heller som en hytte!!!! Godt med fargespill i den gryende høst. Klem 🙂

    5. Aha,, har et vennepar herfra som tusler rundt der 😀 Og sønnen bor jo bare noen km unna 🙂 Men dit skal vi ikke før om tre uker 😀 Ha en vakker helg og hils gemalen 🙂

    6. dedicat: Artig å titte litt vet du, selv om man ikke skal kjøpe. Håper du får fint høstvær når du kommer da! Takk for hilsen, og vi hilser tilbake til dere! Kos dere i helga!

    7. frodith: Stilig med terrasse på toppen med blomsterkasser!!! Ha en fin kveld. Jeg ser på the Voice og koser meg med kreps i kveld. Skikkelig vibber til barndommen. Aner ikke når sist jeg spiste ferskvannskkreps? Det var vel i min glade ungdom og da hadde jeg fanget den selv!

    8. Ha ha, jeg er nok litt som deg – ser på små detaljer rundt om kring. I år kommer vi oss ikke på caravanmessen for mannen er i Indonesia på jobb. Og bobilen vår er det bare fem måneder siden vi kjøpte så ny trenger vi ikke. Men det er alltid kjekt å se hva som er på markedet. Vi har som regel ikke kjøpt noe på selve messen, men fått samme tilbud hos forhandler hjemme etterpå. Vi har hatt mange campingvogner fra barna var små, men nå er det slutt på det, nå er det bobil som gjelder 🙂 På tidligere messer så har jeg tatt diverse bilder av oppstillinger av kopper og krus, puter og sengetepper, tønner med vinflasker og glass og mye, mye mer. Når jeg ser de fine bildene dine her får jeg litt lyst til å besøke messen….men den er litt for langt unna for en dagstur 🙂

    9. margarites: Ja, der ser du, vi er ganske like!!!!Jeg er fornøyd med vår bobil også, så det blir bare å titte rundt litt. Synes det godt kunne vært enda mer pynt og fjas for oss jentene, men jeg fant da noe å ta bilder av. Vi bor jo ikke langt unna. Ha en fin helg!

    10. Du er flink med øynene dine du. Du er flink å sette sammen bilder og ta bilder med rett vinkel. Å besøke deg er som å komme inn i et fint blad. Du bruker kanskje masse tid på å sette sammen og ta bilder? Eller ser du bare med en gang ting foran deg?

    11. fjellgeitbundingen: Så hyggelig sagt av deg. Jeg setter det bare sammen sånn jeg synes det blir fint jeg. Koser meg veldig med foto da og har nok kanskje en gave i å se motiv! Ha en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg