Armebånd og sånt.

I dag fant jeg noen vakre armebånd på et marked. Ikke var de dyre heller, for ekte vare var det ikke.

Noen øredobber ble også kjøpt, sånne med klyper. Nei, jeg bruker aldri øredobber, men det kan jo kubbelysene! Sånne smykker som dette, er så vakre, men de er så grove at alt henger seg fast i dem. Men her får de ny tjeneste. Noen ble lagt rundt kubbelys nederst og øredobbene ble festet på en hyssing som dere ser på det lilla lyset. Smart hva! Dumt jeg ikke fant flere like hverandre, så jeg kunne pynte lys i par, men det ble fint dette også.

En fin kopp, skål og fløtemugge fant jeg og et perlesmykke til en vinflaske. Utrolig hva man kan finne på sånne markeder. I bildet til venstre nederst, ser du jeg har festet et lite hjerte på toppen av vasen med en sløyfe. Hjertet er en øredobb med sånn klemme. Så anvennelig.

Noen engler, en neverbutt og en kaketine i miniformat som jeg skal male ble også med meg hjem, og nok en vakker kopp. Den tror jeg skal få stå på hylla med et lys i, eller en dott med grønn mose. Men det kan godt hende jeg unner meg en kopp kaffe av den koppen eller den andre, før de blir satt til pynt et eller annet sted.

#foto #høst #hobby #blogg
16 kommentarer
    1. Så mange fine og koselige ting, og artig å bruke på andre måter en det det er “ment” for også…du er god på å finne slike skatter å pynte opp med :))
      Nydelige farger i de armbånda …nå kan du fjonge deg utover høsten.. <3 Fine og inspirerende bilder ... Lørdagsklem <3

    2. ÅÅååååååå …. De tinga er heeeeeelt etter min smak også! Det armbåndet øverst til venstre hadde jeg GARANTERT kjøpt hvis jeg hadde kommet over det!!! 😀

    3. annebe: Ja, det er bare å bruke fantasien. Jeg likte armebåndene, men jeg er redd jeg kommer til å henge meg fast både her og der med dem. Men som pynt på lysene kan jeg nyte dem hver dag. Klem til deg 🙂

    4. karidansen: Ja, jeg likte så godt fargene at de bare måtte bli med hjem. Skulle egentlig ønske de hadde hatt flere for de kostet ikke mer en en tier for hver. Men det var artig da!

    5. På marked kan en finne så mye fint og artig. Og du har en spesiell evne til å se muligheter og sette sammen ting på uventa måter. Takk for titten. <3<3.

    6. Hei. Jeg finner deg ikke igjen på pm. Vil bare minne om at jeg ikke har samme adresse som for ett og et halvt år siden. Husker ikke om du har åpent kommentarfelt, så da skriver jeg den ikke her. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg