Kalenderhefte?

Ja da, jeg vet at det er en del uker før det er advent, og alt for tidlig å snakke om sånt. 10 og en halv uke til første desember, for å være presis. Jeg jobber med et nytt adventskalenderhefte. Husker du det jeg solgte for noen år siden kanskje? Hvordan er interessen hos dere nå? Jeg måtte bare spørre før jeg trykker opp alt for mange her. Koselig å lage adventskalenderhefte til vennene mine, men  jeg håper jo at jeg kan dele det med nye venner også. Dette er et hefte med en side for hver dag i desember,noen få enkle oppskifter, litt hobbyideer og noen godord for dagene mot julekveld. Er det interessant? Unnskyld at jeg maser om jul allerede i september. Jeg lover å ikke skrive mer om dette igjen før ut i november en gang. Takk for at du tok dere tid til å lese dette.

#blogg #foto #jul #adventskalender #selfmade
16 kommentarer
    1. Så herlig og flott ide 🙂 Jeg er ikke sikker på at jeg husker det, og kan jo være før min tid her inne. Nå er jo saken den at vi bruker mye tid og omtanke på å lage advents kalender pakker til hverandre. Du har kanskje sett det her inne? Så da har vi morgenkaffe og kos med å pakke opp kalenderpakker hver morgen i desember 🙂 Men kan hende jeg kommer på noen som ville falle for en sånn 🙂

    2. He-he, tidlig ute ja. Kanskje jeg vil ha en sånn 🙂 Når den tid kommer 🙂 Jeg skal hvertfall ha egen kalender.. Skal du ha historie? DE elsker jeg 🙂

    3. dedicat: Det var 2015 her inne, så tiden går jo. Nei, ikke alle kjøper kalender, men lager eget. Så jo litt av ditt, og det var koselig. Vi må jo markere litt da! 🙂

    4. frodith: Ja, veeeeeelig tidlig, men jeg måtte bare spørre. Vet ikke om jeg rekker historie, men jeg har da noen liggende som dere ikke har lest enda. Glad du liker det. Klem 🙂

    5. Sikkert mange som liker dette..jeg er ikke noe til å bruke, eller se på kalendere lengre..men blir spennende å se den da..for du er jo så flink!

    6. Gjør ikke noe med litt tidlige julebilder, for de er så vakre..:)) Jeg skal ikke ha kalender, for bruker bare almanakken min..og jeg kjøper ikke gaver til noen lenger, blir bare penger til de unge :)) Men sikker på den blir flott om du lager :)) Klem og fin kveld til kreative deg <3

    7. annebe: Koselig sagt av deg. Nei, de fleste voksne dropper vel det der med tiden. Men jeg har sett at det jeg lager har gledet mange i alle aldre og derfor deler jeg det med meg denne gangen også. Ha en vakker kveld 🙂

    8. Dette er ikke mas, kan du skjønne! Så flink du er som lager en ny! Jeg skal bruke den forrige denne jula også jeg – er ikke “ferdig med den”. Klemmer <3

    9. Høres spennende ut! Jeg kjøpte den forrige og tok frem den i fjor også. Ikke alt jeg fikk gjort men jeg liker veldig godt å bla i, lese litt og få koselige tips. Og julen den kommer fortere enn man aner…bare 98 dager igjen ifølge min yngste datter 🙂

    10. Missimperfektum: Tusen takk! Tiden går fort vet du, så jeg må gjøre det klart snart for å få alt på plass til advent. 🙂 Ha en fin ny uke!

    11. Margrethe: Hjertelig takk. Ja, det er kalendere som kan brukes om igjen, det synes jeg er fint. Men nå trengte jeg en ny, for jeg har ikke flere igjen av den gamle for salg. Ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg