Minitine.

Nå er det gjort. Minitinen er malt og en liten boks fikk også litt maling og serviettdecopage med det samme.

Jeg kjøpte denne tina på et marked i helga og ga ti kroner for den. Den var artig i trehvitt med litt svidde motiv her og der, men jeg ville male den, så det kan være mulig å vaske av den om det trengs.

Først ble den malt hvit, før jeg strøk på litt lim der jeg ville ha pynt. Serviettene ble delt i de tre langene og bare det laget med vakre piker på, ble brukt. Jeg river alltid ut figurene, for om jeg klipper blir kantene så skape. Men det er jo en smaksak. Jeg fant et ukeblad som jeg også rev ut noen skriftbiter av. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

I og med jeg valgte disse fargene kan jeg bruke den lille tina året rundt. Nå gleder jeg meg til å bake en haug med kjeks som jeg kan server til en kaffekopp ut på høsten. Hva med den lille boksen tenker du kanskje? Den skal jeg gi bort til en dame jeg kjenner.

#foto #blogg #hobby #male #mywork #tine #høst
24 kommentarer
    1. Etdiktomdagen: Veldig fornøyd. Jeg måtte rett hjem å male den! Artig med gjenbruk, men denne bittelille tina tror jeg aldri noen har brukt. Nå skal den i tjeneste hos meg. 🙂

    2. S¨ååå flott den var! ja du er virkelig kreativ..og den ble råfin!! også så fint og høstelig det ble på bloggen din nå…Flott ny header! ha en god ny dag!

    3. Den tina fikk virkelig litt av en ansiktsløftning! Helt ærlig så synes jeg ikke den var noe fin før du fikset på den, men nå er den virkelig original og nydelig. Jeg hadde trolig gått rett forbi den – ikke sett de muligheten du ser. Så er jeg heller ikke så fingernem som deg! 🙂

    4. karidansen: Jepp, nå kan den stå framme til pynt om jeg vil. Artig å fikse litt på ting, det må du da utforske, du som jeg føler er så kreativ! 🙂

    5. Du allmektige så flink du er 🙂 Kreativ over bobling skjønner jeg 🙂 Ja sånne evner har ikke jeg drømt om en gang 🙂 Ha en flott dag og uke fremover 🙂

    6. Nå var det så fint inne hos deg her 🙂 Høsttlig og herlig, og med den fine headeren, så jeg klarte ikke konsentrere meg om innlegget 😀 Men jammen var den fin den Tinen også 🙂 klemmer <3

    7. Det må man si var et kupp, i alle fall med slikt et nytt utseende du gav den….
      Tar gjerne imot noen gode kjeksoppskrifter også…..:)

    8. Virkelig kreativt og vakkert dette. En slik kaketine ønsker jeg meg. Håper jeg lykkes i å finne et slikt loppisfunn selv. Jeg har så vidt prøvd decoupage på noen få ting selv. Det er gøy. I alle fall mer praktisk å ha den slik.

    9. frodith: Ja, nå er det virkelig blitt høst, både ute og på bloggen. Sola skinner nå og det ser ut til å bli en perfekt høstdag! Klem 🙂

    10. maiken: Kjempefornøyd. Forsøkte meg på en kjeksoppskrift i går, men vet ikke helt om den var min stil. Litt for lite søt!!! Men det skulle være sundt da, med banan i stedet for sukker. Jeg må lete etter noe annet en dag tror jeg.

    11. Mona: Jeg har flere store kaketiner. En av dem står til pynt på gulvet i stua. De er jo så vakre synes jeg. Ta fram din og bruk den til å ha garn i for eksempel. Man må jo ikke ha kaker i den hele tiden. Jeg har ofte lokket “på kanten” og legger inn greiner og kvister som titter opp. Koselig å se på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg