Ukjente kunstnere.

Det finnes så mange fine kunstverk der ute, men ingen vet at de har malt det????

Jeg skulle gjerne ha sett flere verk, men de var dessverre bortgjemt. Hvor? Under båter.

Jeg var ved sjøen, og til og med ute på vannet var det en fin installasjon. Men ingen vet at de har laget det? Jeg gikk meg en tur med kameraet og det ene fine motivet dukket opp etter det andre. Den runde ballen er bare et flyteelement som de har sølt bunnstoff fra en båt på. Isoporen var dyttet inn i et hull for å isolere litt, men det var jo et bilde. Rustplatene langs kanteb har jo massevis av fine mønster etter malingsøl.

.

De som har vært kunstnere, aner ikke hva de selv har fått tiø Gjennom flere år har de sølt maling på støttene til båtene i havna og litt ellers, og jammen ble det kunst av det!

#kunst #hobby #foto #blogg
16 kommentarer
    1. Flott kunst ja.. godt observert.. Gjorde seg kjempegodt gjengitt her også… du er bare rå på å finne slike ting som blir fint :)) Ha en fin høstkveld <3

    2. Helt enig i at det er flott kunst! Men for meg så må det en Natheless til for at jeg skal se det 🙂 Tusen takk for de fine bildene dine 🙂

    3. Så herlig! ja jeg tenkte det var et maleri…så måtte se flere ganger…så artig….Tenk så gøy å ha det på veggen..OM man har brukt mye tid ved båten gjennom mange år!! Noe å tenke på….hihihi…Flotte bilder! og så godt observert! 🙂

    4. maiken: Nei, ikke alt er like vakkert. De var ganske møkre de kunstverkene. Men om jeg hadde brukt det som en skisse, og så malt med lyse farger, er jeg sikker på at det ble bedre! Morsomt var det å gå der å se etter landskap i de trebitene. Ha en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg