Naturen er vakker!

Utrolige fine farger der ute nå.

I helga så jeg helt rødfargede trær, digre kongelys med gule blomster og blåbringebær!!!!

Jeg har aldri tenkt på at det finnes en gang, blåbringebær. Men de var vakre og fryktelig sure de jeg fant. Jeg trodde det var bjørnebær, men det var det slett ikke. Bærene så ut som om de var dugget, og plantene var lave med pigger, som ikke stakk. Dere som bor i vest har nok mer greie på dette enn meg. Vi har bare bittelitt av dem her i øst.

Til slutt får jeg vise dere at det er mye fint i hagen også, Jeg plukket inn bergknapp og noen takløk og danderet det i et hjertefat.

Høsten er vakker, det er bare å nyte.

#foto #natur #hage #blogg #friluft #hobby
16 kommentarer
    1. Så vakkert! og blå bingebær! aldri hørt om..vi har masse bjørnebær her…kanskje noe er blåbringebær da…:-) Det er så vakkert nå, at jeg også går bare å nyter…flotte bilder! ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, det hadde ikke jeg heller. Men de er ikke søte som bringebærene og bjørnebær. De skulle være fine til saft og syltetøy. Ha en fin dag videre 🙂

    3. Så mye vakkert det var her.. fine høstfarger..og det hjertet var jo bare utrolig flott <3 Kjenner ikke de bæra men dekorative var de jammen... Klem <3

    4. Oi blå bringebær altså? 😀 Nå har jeg hørt det også, lærer stadig Høsten er vakker, men jeg liker sommeren best av alt 🙂 Englebassen og jeg var oransj og gule i dag litt høstlige med knæsje farger. Nydelig høstdekorasjon du har laget vænnen 😀 Stor god klæm <3

    5. ladyaugust:Ja, hele tiden lærer vi. Nytt for meg også. De var vakre, men slett ikke gode å spise! Jeg savner allrede sommeren som liksom aldri kom. Men høsten er finfin! Klem 🙂

    6. Var nytt for meg med blåbringebær….
      Utenom var det nydelige bilder, jeg måtte ta bilde av hjertefatet ditt, litt inspirasjon til å pynte i helgen. Så takk skal du ha!

    7. Blåbringebær har jeg aldri hørt om eller sett, men vi har gule bringebær her. De er søte og gode. Det hjertefatet ditt pyntet du kjempefint. Ønsker deg en fin helg 🙂

    8. Ja, høsten er virkelig vakker. Liker så godt de varme fargene som kommer. Her har høstfargene kommet nå i løpet av siste uka, så jeg må ut å knipse noen bilder snart.
      Ønsker deg en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg