Feiring!

Jeg vet at vi har en dag å feire i dag, men fuglene da? Vi kan da ikke glemme dem heller. Jeg tredde paradiseplene på en ståltråd og lagde en fin perlering.      I midten la jeg litt bjørkekvister og hodet til min store solsikke. Så surret jeg i vei med tynn dekorasjontråd. Pent ble det å se på fra vinduet mitt og jeg får håpe fulgene setter pris på serveringen. Det begynner jo å bli kjøligere der ute, så nå trenger de litt godt til å feire høsten.

Hva vi feirer? Det er kanelsnurrens dag i dag! Her ble det satt en gjærdeig i full fart og gjett om det smakte etter stekingen. Jeg fikk brukt min lille minitine til dette, og det ble så koselig. Ute skinner sola etter regnet som kom i formiddag, og det blir nok en fin solnedgang.

Jeg skal servere snurrer til kaffegjestene, så du får sørge for å ta bilder av solnedgangen selv i dag. Kos deg i kvelden!

#mat #foto #blogg #høst #fest
22 kommentarer
    1. å så deilig,både kanelsnurrer og servering til fuglene 🙂 ikke viste jeg att det var en sånn dag så her har vi ikke kanelsnurrer,ikke solnedgang heller for ute er det skyet,men det er tørt og fint så jeg klager ikke jeg :))

    2. Heldige fugler som kommer innom deg, håper de setter pris på hvor pent det er også.hehe..:)) Ikke huska på at det er kanelsnurrens dag..men det er verdt en feiring.. Disse her så fristende og gode ut..kos deg med kvelden :)) Klem <3

    3. Så flott matkrans til fuglene..de satte nok pris på den ja…og kanelboller..nammm….nå sitter jeg og er så godtsyk..DET hadde vært nammis nå…hihih..men..jeg baker sjeldent..så akk..ikke noe hjemmebakts her nei..Kos dere!! ha en god kveld!

    4. NAM det der så digg ut, skikkelig ! 😀 Jeg sovna og så lagde gitaristen og englebassen indisk mat 🙂 Ble nix kake på meg i dag, men kanskje i morgen <3

    5. ladyaugust: Indisk er slett ikke dumt det heller. Sorry jeg ikke svarte før, men jeg har hatt høstferie uten blogg. Men nå er jeg hjemme igjen. Klem til deg 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ikke en fugl har vært innom og hakket mens jeg har vært borte i flere dager. Skal bli spennende om de kommer når kulda blir verre! Nyt kvelden 🙂

    7. Ingrid Kristine: Nei, det er ikke reir, men en skikkelig stor solsikke som jeg har hengt opp til fuglene.
      Masse godt med lavkarbo også, så du klarer deg nok uten kanelsnurrer tenker jeg. Ha en fin ny uke i oktober!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg