Kulda kryper nærmere…

Gresset har blitt til rundballer og vintereplene er snart klare. Kulda kryper inn på oss.

Endene rister godt av seg for ikke å bli nedkjølt, eller har de bare tatt et morgenbad tro?

I nabolaget blomstrer syrinhortensiaene. Jeg forsøkte meg med en sånn i min hage, men den har aldri kommet med mer enn en blomst av og til i høsten.

Til slutt må jeg skryte litt. Mitt nye adventskalenderhefte er i trykken. Jeg har fått et prøvetrykk og jeg koser meg med det allerede, selv om det er en stund til advent. Gøy med selvgjort. De ble litt billigere enn de jeg solgte for tre år siden, slå den da! Jeg tar 130,- kr pr stk. pluss porto. De er i A5 størrelse og har 32 sider. En side for hver dag i advent og en liten julefortelling til slutt. Heftet inneholder noen enkel oppskrifter, foto, litt tips til ting man kan lage og noen godord. Jeg skal si ifra når jeg har dem klare for utsending. Om du vil ha et eksemplar eller to, kan du skrive til meg i innboksen. Ha en strålende dag.

#foto #blogg #advent #jul #natur #hverdag #hobby
12 kommentarer
    1. frodith: Så hyggelig da. Jeg setter deg på listen så sier jeg ifra når det er klart vet du. Greit å ha en oversikt over hvor mange jeg kan trenge. 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Å det heftet ditt ser så koselig ut – kanskje jeg må ha et ex likevel… jepp det vil jeg! Sender deg en mail bak her jeg….. Ellers flotte høstbilder! Klem <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk.Måtte jo skryte litt av hva jeg driver med. Gleder meg allerede til advent jeg. Ha en flott kveld 🙂

    4. Herved bestiller jeg så klart ett av de adventsheftene dine! Ja, jeg registrerer at det er blitt kaldere. Det er vel tidens ufravikelige fakta. Utrolig fine fotoglimt her også!!!

    5. toveview: Hjertelig takk. Sier ifra når det er klart jeg. Ikke stort å gjøre med at det blir kaldere. Det er bare å finne fram votter og lue litt fort. Kos deg i kvelden og takk for hyggelige ord.

    6. Så koselig! Når jeg så juleheftet så fikk jeg litt julefølelse – og det er slett ikke så lenge igjen. Sett meg opp på listen over dem som vil ha – for det vil jeg. Skal jeg sende en melding i innboksen også, eller er dette greit? Advent er bare knappe 50 dager unna 🙂

    7. margarites: Tusen hjertelig, Du trenger ikke skrive i innboksen. Jeg noterer deg opp så sier jeg ifra i innboksen når det er klart. Ja, gjett om det går fort mot advent, det føler jeg i hvert fall. Ha en vakker kveld. Vi tastes! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg