En time var nok.

Det er ikke lange tiden jeg trengte. Jeg hadde en time til rådighet før sola gikk ned i dag. I morgen er det spådd snø, og da vil alle fargene på bakken forsvinne under det hvite.

Fortsatt er det noen fargeglade løv igjen her og der, så helt svarthvitt blir det nok ikke.

Rimfrosten forsvant ikke selv om sola skinte. Isen lå der som et fint speil, men den var alt for tynn til å gå på.

Fint lys og en fin opplevelse. Hva jeg gjorde der ute i en time?

Jo, jeg koste meg i skogen selvfølgelig, hørte litt på fru Dompapp og bandt bjørkekvistkranser. Jeg rakk å lage tolv stykker på en time. Nå har jeg snart nok. Noen skal selges og andre skal på familiens graver eller til dekorasjon. Nå kan vinteren bare komme, for jeg er klar!

#foto #blogg #hobby #vinter
12 kommentarer
    1. Fine bilder, både de med fargeklatter og de dekket med Kong Vinter! Så fin bjørkekvistdekorasjon! Ja, er en effektiv er en time nok, he-he 🙂

    2. det er viktig å nyte alle dei fine fargene og stundene før naturen tar vinterkåpa på,men jeg er av den meningen att selv vinteren har mange vakre farger å by på,det gjelder bare å se seg rundt ,kanskje vi skal se etter farger hver dag selv om vinteren :)) det var uanset nydelige bilder du tok i dag

    3. Flotte bilder! ER jo så herlig ute nå..og tenk når snøen henger på trærne…det blir flott det også…ha en god kveld!

    4. De kransene får vi vel se? Håper jeg. Ja, nå er vi der, i den kaldeste og mørkeste årstiden. Og så er det ikke så verst likevel.

    5. BforB: Ja da, nå skal de pyntes opp med granbar og annet. Koselig jobb det også. Dagen er fin her med snøvær! Vakkert å se snøen dale der ute. Ha en fin dag!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Nå begynner det her. Hvitt i luften og hvitt på bakken. Men det er mildt, så det varer nok ikke så lenge tenker jeg. Vi får nyte det mens vi kan. Ha en herlig dag!

    7. fruensvilje: Jeg liker vinteren også og det er så fint med snø på grønne nåletrær også. Visst er det farger da også. Jepp, vi skal jammen se etter farger!!!! Takk for hyggelige ord og ha en finfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg