Oppnedfat.

Så godt egentlig, at det ikke er første advent før til neste helg. Jeg trodde det var starten til søndag. Men fjerde advent er på julaften i år. Men sånn er det. Likevel er det tid for forberedelser.

Jeg er litt opptatt av å bruke det vi har, til nye ting. Denne gangen fant jeg fram et firkantet serveringsfat med sokkel. Det passet meg fint til adventsstake. Jeg snudde fatet på hodet og prøvde meg fram med litt av hvert.

Jo da, jeg forsøkte med det vanlige, flate, runde fatet også, men det ble mer høyde på det oppnedfatet. Jeg har fire like lysestaker som jeg har kjøpte på Plantasjen i fjor. Nå ble lysetakene med hvite lys satt på fatet og en sammenbundet dekorasjon ble plassert i den hule foten av fatet. Hvert lys fikk en engel til pynt og så var det klart. Jeg forsøkte en gang til, for dette er ikke limt fast og kan varieres i det uendelige. Med litt andre farger på den løse dekorasjonen passet de to englene fint som pynt. Nå gleder jeg meg til endelig advent kommer. 

#blogg #advent #foto #dekorasjon
18 kommentarer

Siste innlegg