Vinteren kom, og gikk.

For en stemning! Jeg manglet bare lyden av hesteskyssen med dombjeller, skiene og kjelken. Dette var i går. I dag er alt borte og det regner så det plasker. Litt av en kontrast i været, og været snakker vi om, ofte. Ikke stort å gjøre med. Vi får ta det som det kommer.

Jeg jobber litt med en julekalenderfortelling til bloggen i år også. Den passer for alle med et barnslig sind. Noen tegninger er allerede på gang, og farger må til. Neste uke roer det seg ned for meg med jobb, og gjett om jeg gleder meg til å få noen fine dager. Jeg skal finne fram litt adventspynt og riktig kose meg. Men først er det noen skikkelig, hektiske dager framover. Så jeg sier hei og hå over skog og land, og god helg allerede.

#foto #blogg #vinter #advent
14 kommentarer
    1. ja der kunne alle få julestemning,bare synd det ikke kan ligge slik når det først har kommet,vi får mer og mer grønne vintre og når en ser slike vakre vilder,ja da er det trist å tenke på,vi trenger 4 årstider.
      Gleder meg til julefortellingen,bildene er jo så koslige så dette blir bra

    2. fruensvilje: Tusen takk. Ja, det er vakkert med vinter, men den kommer bare i små øyeblikk for tiden. Her blåser det noe veldig i dag, men det er koselig å tegne til julekosen. Ha en fin kveld 🙂

    3. Det høres litt deilig ut å være ferdig med all historien og tegninger..Eller sånn nesten.. Jeg har jo aldri ferdig NOE før dagene er der, med Salt og Pepper. Eneste som er klart …snart…er luer og håndklær til premier. Så skal jeg bruke litt til uka å lage rebuser… DET må være klart til første uke.. Så får historiene komme når dagene er i gang :- D Det er litt ekstremsport i det egentlig 😀 Ha-ha

    4. frodith: Hjelp, sa du ferdig!!!!!!! Å nei, det er jeg ikke. Dette er bare den gryende begynnelse på de to-tre første dagene i desember. Har egentlig litt angst om jeg rekker dette, men jeg prøver. Dette er hvert år en utfordring. Skikkelig ekstremsport. Men du skal skal ha på plass alle de fine premiene også. Ja, vi gir visst oss selv store utfordringen. Men jeg synes det er gøy da. Lykke til for deg og meg. Klem 🙂

    5. Victoria Larsen: Ja, det var så lyst og fint, men nå er det ikke et snøfnugg igjen her. Men vi får kose oss likevel tenker jeg! Ha en vakker kveld 🙂

    6. Så koselig! Spent på adventsfortellingen din 🙂
      Dumt at det forsvinner så fort igjen. I dag var det rene fønvind her…og 8 ° +
      Ønsker deg en fin kveld! 🙂

    7. Ja det ble voldsomt til kontrast! var bedre den snøen som kom i går..en dette ufyselige regn og vindværet….Flotte bilder! og blir gøy med ny fortelling..gleder meg!

    8. HeidiElise: Synes det er spennende hvert år selv med den adventshistorien, jeg skriver litt hver dag og så får vi se hva som hender etter hvert. Ja, dumt vinteren kom og gikk, men ikke noe å gjøre med. I dag var det ikke glatt og det er jo fint det også. Ha en fin kveld 🙂

    9. Så utrolig koselige bilder! Og nydelige tegninger. Vi hadde også vinter to-tre timer i går, for her regnet all snøen bort igjen i løpet av dagen. Nå i kveld har det snødd litt igjen, men så har nedbøren igjen gått over til regn… Ja ja vi får vel litt vinter etter hvert. Jeg gleder meg til adventshistorien din, for jeg liker måten du skriver på, og historiene dine. Men jeg skjønner også at dette er noe som ikke kommer av seg selv og at det tar tid <3

    10. margarites: Tusen takk, jeg gleder meg alltid til å dele en julehistorie med dere, men samtidig er jeg ganske nervøs for at det ikke er bra nok. Da er det hyggelig med sånne ord som fra deg. De varmer som sola en vårdag. Tenk at det snart er desember. Tiden går fort Ha en vakker kveld :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg