Takk og takk.

Jeg føler at jeg har mye å takke for! I helga var det full fart på julemarked og da jeg kom hjem, lå det post til meg på benken. Brev fra Frodith! Froggepremie! Jeg hadde glemt hele froggingen jeg, men fordi jeg deltok, fikk jeg verdens fineste neglefil! Hjertelig takk Frodith. Denne var supersøt, akkurat som deg.

Så må jeg takke nissen min som stilte opp nok en gang på julemarked. Dukkelisa hadde en voldsom ønskeliste i år, men nissen var like tålmodig.

Jeg kan jo takke det lille rådyret som passet på gården jeg besøkte i helga.

Dette er bilder fra et gammelt blad. Jeg måtte viser dere det. Jeg fikk sove hos søsteren min i helga og hun hadde mange fine blader jeg fikk lese da jeg ikke klarte å sove. Ser du hjertet der til høyre. Jeg er så takknemlig for at jeg fikk kjøpt ull av en husfliddame så jeg kan forsøke meg på en sånn dekorasjon!

Til slutt får jeg takke for at jeg kom levende hjem igjen. Fy for et kjøreføre de siste dagene. Vi har hatt masse snø, så regn, haggel, tordenvær og tåke, rimfrost, is, saltede og strødde veier, islagde og livsfarlige kjørestrekninger,mer snø og mer regn. Litt av et førjulevær. I dag ligger tåka over skogen og jeg er så takknemlig for at jeg er trygt hjemme igjen hos meg selv. Nå er det først jobb som gjelder og etterpå skal jeg finne fram til advent i vårt eget hjem. Jeg gleder meg.

#blogg #hverdag #advent #foto #natur #friluft #jul
14 kommentarer
    1. Fint å ha mye å være takknemlig for :)) Artig froggegave det der… Også var det mye fin julestemning her hos deg :)) Håper å få se om du lager en lignende dekorasjon da.. Man må ta det pent på vinterveiene.. mye variert vær her om dagen.. 🙂 Klem <3

    2. annebe: Ja, det var en kjempesøt gave!!!! Gleder meg til å lage det hjertet. Tror det kan bli artig.Her sludder det i kveld så jeg droppet trimturen. Orket ikke på med regntøy igjen. Men jeg har gått mengder av skritt før i dag så det er like greit! Ha en fin kveld 🙂 Klem til deg 🙂

    3. Uffameg.. så mye bra og så mye engstelse jeg aner at det var på den kjøreturen 🙂 Godt å høre ”vel hjemme” 🙂 Gratulerer med frogginga 😀

    4. dedicat: Takk og takk! Ja, gjett om turen både til og fra var utfordrene, men sånn er været her om dagen. Nå skudder det og det er spådd kaldt i natt. I morgen må jeg ut og kjøre til jobb, men hva slags føre det er da, aner vi ikke. Vi får ta det som det kommer. Ha en fin kveld 🙂

    5. fruensvilje: Ja, det er koselig med tanker om forberedelser også. Nei, det været er jo håpløst nå. Men ikke noe annet å gjøre enn å kjøre pent. Ha en vakker kveld! 🙂

    6. Etdiktomdagen: Nei, det glatte er ikke artig. Her snør det igjen, men det legger seg bare på den våte veien som issørpe. Jeg skal ut å kjøre. Det er ikke gøy. Jeg vil helst være hjemme i sånt vær, men jobb er jobb. I dag skal jeg kjøpe litt mer edelgran og så skal adventsstakene fram. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg