Drøm i januar.

Nei, det er ikke tid for å gå med tynne klær. Ikke er jeg blond eller høy som en modell heller. Men drømme kan jeg. Jeg kan fantasere om vakre blomsterenger, fuglekvitter og det å gå barnbent på stranden, spise softis og bade. Drømme om frøken Vår og hennes lune vesen, mykt gress under føttene og en sol som varmen. Men enda er det bare januar, så det er bare en drøm, enda……. Men snart kommer våren. Alltid venter vi på noe, men det er nok viktig å leve i nuet og nyte dagen også. Hurra for januar!

#tegning #vår #blogg
18 kommentarer
    1. stavangerinmyheart: Men det er fint å drømme litt i januar. Vinteren her er grønn, så da tenker man mer vår enn normalt er. Ha en fin dag 🙂

    2. Jeg koser meg veldig på vinteren også, så jeg venter ikke på våren enda 🙂 Men jeg nyter synet av de vakre bildene dine <3

    3. Mona: Tusen takk. Ja, jeg liker vinteren også, når det er vinter. Her er det bare grønt og glatt og det er ikke alltid like fristende å gå ut. Tror jeg snart trenger en sånn tredemølle for denne årstiden. Man vil jo ikke brekke bena der ute heller. Her kan vi ta fart og skli ut av gården så lett som bare den. Å kjøre bil i dag vil jeg ikke! Men jeg koser meg inne med mitt. Klem til deg og nyt dagene framover!

    4. Så nydelig tegning og fiiiine farger 🙂 Jeg elsker våren, og før levde jeg bare for sol og sommer 🙂 Nå lever jeg for NÅ, og det føles godt <3

    5. Nydelige frøken vår.. viktig å se det fine i alle årstidene..men jeg gleder meg veldig til lysere tider :)) Klem til fine deg <3

    6. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk! Ja, det er herlig å drømme litt selv om det er en stund til det våres. Her koser jeg meg med full jul ut helga! 🙂

    7. Anonym: Tusen takk. Det gjelder å ta vare på dagen man har. Her er det isende nordavind i dag, men det er akkurat sånn det skal være i januar. Dagen i dag er fin den også. Kos deg i kvelden 🙂

    8. For en vårlig og fin tegning! Vi diskuterte faktisk litt vårtegn på jobben i dag, for jeg sa at jeg husket at den første hestehoven viste seg i februar i fjor. Og det er tidlig! Men selv om våren kommer skal jeg nyte ferdig vinteren først 🙂

    9. margarites: Jepp, først skal vi kose oss i vinteren selvfølgelig, men så herlig å tenke litt framover også. Tusen takk og klemsiklem for hestehov i februar! 🙂

    10. Ja det var det da…vi venter alltid på noe nytt..noe bedre, noe der fremme…sant det..vi må huske å leve i nuet også…Det er her og nå som teller…Flott tegning! ha en god kveld og helg!

    11. Margrethe: Så sant. Her er det en bitende kald januarvind, men det er sånn det skal være på denne tiden. Håper det blir sol i morgen, for da får jeg kanskje en fototur!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg