Ikke klar.

Så kom vinteren innom en tur. Jeg var ikke klar med det samme, men det var fuglene! Brått måtte jeg fylle på med solsikkefrø og fett, for nå hadde snøen gjemt all som lå på bakken. Skal si det ble liv i matfatet.

Jeg var ikke klar med kameraet heller. Men noen bilder sånn brått ut og inn av bilen klarte jeg da. Koselig å se snøfnuggene danse i luften.

Jeg er heller ikke klar med vottene! Det er bare en!!!! Ja, jeg klarte til og med tommelen. Litt småfeil her og der ble det, men jeg skal bruke den likevel. Men først må jeg strikke på, for å få en vott til venstre hånd også.

#natur #vinter #håndarbeide #strikking #blogg #foto #friluftsliv #fugler
14 kommentarer
    1. Du verden,, ja skjønner at snøens herlighet kom overraskende på deg 😀 Den følelsen ligger under to meter snø her 😛 Men nå overdriver jeg bittelitt.. Lykke til med venstrehånda 🙂 og god helg til dere 🙂

    2. Flott vinterinnlegg med nydelige bilder :)) Fuglen med den utslåtte vingen var jo et blinkskudd ..Koselig mønster på den votten..og tulipaner til gjorde seg bra på bildene :)) Fredagsklem <3

    3. å så vakre bilder,ja vintersnøen kommer og går noen uker til ,heller no enn i april :=)votten ble jo kjempefin,om det tar tid spiller ingen rolle ,du fikk det til :=) mine første votter i type selbustrikk ble skjeve i mønsteret men også dei mest brukte vottane mine :=)

    4. Så koselige bilder! ja jeg fylte også på i dag…de har noen meiseboller som henger der..men ser ikke ut til at de har vært noe gode..for de har hengt lenge…så fikk litt avhvert i dag…de må jo kose seg litt de små..Så flott votten ble! Du er super flink!! ha en god kveld og helg!

    5. dedicat: Jepp, her har det vært grønn vinter for det meste. Men snø er vakkert da! 🙂 Hørte det var massevis av snø nordover. Vi har sluppet unna det der. Jeg måkte gården i ettermiddag og det var ikke mye med 4 cm snø!!!! God helg til dere! 🙂

    6. annebe: Tusen takk. Jeg burde jo vært ute og tatt masse bilder, men dagene strekker ikke til alltid. Fuglene er i farten, det skal være visst. I kveld skal jeg strikke litt på neste vott, så kanskje den blir klar en gang. Det ser ut som om vott to går raskere enn vott en i hvertfall. Klem til deg 🙂

    7. fruensvilje.blogg .no: Ja, det været er som det er. Nydelig med snø og litt vinterveier. Ja, votten tok tid, men det er sånn der er når man ikke er trent i så mye mønsterstrikk.Feil ble det både her og der, men jeg skal bruke mine også, bare jeg får strikket en til venstrehånda også! God helg!

    8. frodith: Heldigvis går der raskere med vott to, men det tar tid dette her. Klem til deg på fredagen. Nå har jeg gått en lang tur med naboen i vinteren. Mørkt, litt snø i luften, men herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg