Vinterglede.

En perfekt morgen for en skogstur. Solskinn, fire minus og skaresnø. Nydelig.

I det sola kom, fikk vi en blåtime med fuglesang. Jeg hørte både kjøttmeis og blåmeis, hakkespett, skjære og ravn.

Vi fikk et par centimer med snø i går og det hadde frosset fast på glatta, så det var lett å gå. Etter en time begynte sola å varme.

Sukk for en vakker morgentime. Det ga jo energi til resten av dagen. Med sola kommer kreftene. Hurra! Nå smelter det i solveggen her hos oss.

#foto #friluftsliv #natur #blogg
16 kommentarer
    1. frodith: Ja, når vinteren er som i dag, er den vakker. Men jeg hater alle de glatte veiene vi har hatt og sikkert får flere av. Jeg vil ja vinterveier, skiføre og skøyteis, snømenn, islykter og varm kakao. Etterpå kan våren komme med sildrende bekker og bakken full av blomster. Vi har noe å glede oss til da. Klem til deg 🙂

    2. Så vakre bilder! Jeg er så glad vi har hatt en snørik og flott vinter. Min vakre elsker snø og det har vært en glede å se henne boltre seg i snøen etter beste evne. Er takknemlig for at den siste vinteren hennes ble som hun ønsket den. <3

    3. Marit: Ja, blaut har den jammen vært her også, men endelig fikk vi litt snø som ble liggende. Hva som kommer i morgen vet man jo ikke, så det gjelder å nyte dagen. Takk og ha en fin kveld 🙂

    4. Toini: Tusen takk. Glad jeg fikk en tur ut i sollyset, for finværet varer ikke. I kveld har det nesten regnet og nå snør det. Litt av en variert vinter. Ha en fin kveld 🙂

    5. Herlig med sol, det unner jeg dere virkelig! Alt blir farget av solen, humøret også, slik vi ser det i dine gledessprell her. Så fine sporbilder også. <3 Klem

    6. toveview: Ja, det var så fint i går. Fortsatt ligger det litt snø i dag også og det er nesten sol igjennom skydekket. Ha en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg