Ute til lunsj!

Måtte bare spise lunsj ute i går. Fire varmegrader, snøsmelting, drypping av vann, fuglesang og sol. Neida, det var ikke akkurat varmt, fuglene som sang var skjærer, blomstene hang litt etter nattens kuldegrader, ingen vekst av krokusen heller, men det var fint. Havregrøten smakte.

Jeg satt på et saueskinn og hadde pledd omkring meg, så jeg frøs ikke.

Noen av snøklokkene måtte jeg bare plukke med meg inn. Jeg ser dem ikke fra vinduet mitt, og jeg kan da ikke sitte på huk ved blomsterbedet i hagen hele dagen heller. Nå kan de får springe ut som de skal her inne, og glede meg i våren. Flere og flere av snøklokkene dukker opp i bedet, selv om jeg ikke har mengder av dem. Så koselig å se hvordan det gror. Etter lunsjen skyet det over igjen her og jeg var lykkelig for at jeg hadde tatt uteservering tidligere på dagen. I dag er det grått og tåke med litt yr. Det tar på snøen, så det er også fint!

#foto #blogg #vår #hverdag #blomster #hage
16 kommentarer
    1. Nydelige bilder, fikk sånn vårfølelse plutselig <3
      Utesesongen har begynt her også, Har våget meg ut på terrassen ved flere anledninger, og blir like overrasket hver gang over hvor godt solen varmer. Det er stunder som er gode å ta vare på.
      Her er det også grått akkurat nå, men jeg håper det skinner opp. Det snødde litt i går kveld, men er borte nå 🙂 Jeg tenker meg en tur øyeblikk. Skal da innom gartneriet og kjøpe litt påskeblomster 🙂
      Ha en vakker dag <3 Klemmer 🙂

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja, bare bittelitt, men det var trivelig.Her er det mildt og tåke i dag, men det tar jammen på den lille snøen som er igjen. Ha en fin dag 🙂

    3. Eva: Hjertelig takk. Koselig med litt påskeblomster, eller vårblomster om du vil. Vi fikk regn i går kveld og vi var redd vi igjen våknet til glatte. Men hos oss var det heldigvis noen varmegrader, så det gikk fint å kjøre. Ha en vakker dag med dine aktiviteter og kos deg madde med kjøp av blomster. Klem 🙂 Nå kom sola her hos meg etter en tåkelagt morgen!

    4. Ligaya: Ja, det er forskjellig i vårt langstrakte land. Herlig med vårfølelsen uanett. Det har jo blitt så mye lysere. Vi får nyte det vi har. Her har vi hatt både tåke og litt sol i dag, men nå skyer det til mot mer regn eller snø. 🙂

    5. Så deilig å spise ute! Så lenge man har noe varmt på seg, eller rundt seg, så passer det å sitte ute. Koselig med snøklokkene og påskeliljene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg