God påske!

Om du leste hos meg i går, så fikk du se at påskeharen kom fram fra avisen min. Du kan se det HER!

I dag har han det enda bedre. Halen måtte knyttes fast en stund for å få den til å sitte godt, men han ble fornøyd. Han ble overrasket over å få et påskegg i samme farger. Men det får han ikke åpne får påskeaften så klart.

Ikke forsto han hvorfor han måtte sitte å holde dette, mens jeg gjorde klart påskeegget?

Egget var egentlig fint det, kjøpt i butikken for en billig penge. Men det passet ikke i fargen hos meg. Nå ble det malt hvitt og den pappringen som hjelper til å holde de to eggdelene sammen, tok jeg forsiktig vekk. Så limte jeg på serviettbiter her også. Når alt var tørt, klipte jeg det rent langs kantene og limte inn igjen pappringen. Med en fin silkesløyfe på toppen var det klart, fullt av godsaker.

Når jeg leste hva som sto på de små flaggene høyt, ble haren veldig stolt. Tenk å få ønske alle dere God påske! Det var stas.

Så med dette innlegget ønsker jeg og påskeharen dere en vakker høytid med masse kos og hygge. Vi tastes igjen etter fridagene. Nå tar jeg litt datafri.

#blogg #foto #hobby #hjemmelaget #vår #påske #påskehare
22 kommentarer

Siste innlegg