Ikke helt vår!

Nå trodde jeg at jeg kom hjem til skikkelig vår. Krokusen blomstret i bedet, plenen var nesten uten snø, veiene var tørre og fine og sola skinte. Joda, det hadde skjedd mye her på en uke. Jeg fant hestehov, svallerkålen spirte inntil en rusten blekkboks inne på skogen, men det var ikke helt vår.

Mye ligger fortsatt gjemt under is og snø, selv om jeg synes snøen minnet om en hoppende geitebukk på det ene bildet. Veiene innover skogen var alt annet enn lette å gå i skyggepartiene.

Men jeg fart den herlige hestehoven og plukket noen med meg hjem.

Fortsatt god påske til dere alle. Jeg kommer snart tilbake og forteller om turen min. Det ble en tur i snø, vind, sol og hygge. Nei, vi klarte ikke å kjøre fra vinteren denne påsken. Men man har da tykke klær og det er deilig å være norsk i Danmark.

#foto #vår #blogg
20 kommentarer
    1. Alltid deilig å komme hjem igjen uansett hvor fin turen har vært. Synes jeg….
      Ser omtrent slik ut her også, med noen spredte snøflekker rundt om, men jeg har vært og ryddet litt i hagen i dag, og kjenner at det gjør godt…..

    2. Ja, snøen minner virkelig om en hoppende geitebukk på det bildet! Ikke helt vår, men mer vår enn her. I dag var det 17 minusgrader litt før kl, 07.30 da jeg dro på jobb! Fine påskelbilder! 🙂

    3. karidansen: Brrrrr, der jeg var i dag tidlig var det 7 minus, men jeg gikk ut likevel. Her hjemme var det 6 pluss i ettermiddag. Takk og ha en fortsatt fin påske! 🙂

    4. maiken: Ja, heldigvis og det er vel sånn det ska være. Koselig på tur, men det er finfint hjemme også. Jeg ser også at hagen trenger litt jobb nå, men det får bli etter påske tenker jeg 🙂 Kos deg videre! 🙂

    5. Flotte bilder! ja det var ikke skjedd så mye her heller…etter en uke borte…men gleder meg til tur i morgen for å se etter hestehov og blåveis…kanskje….Ha en fortsatt god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg