Nytelse.

For et vær og for en herlig natur. Sommerkvelder i mai er utrolig fint. På dagtid er det alt for varmt for trimturer nå, så jeg gikk ikke avsted før myggene lekte og svarttrosten sang.

Selv om bildet ble utydelig, må jeg viser dere det! Se den herlige bukken da! Lenge sto den å stirret på meg i kvelden, før den “bjeffet” til og forsvant.

Rådyrmammaen sto i skyggen og koste seg, og overalt blomstrer det noe veldig.

Vel hjemme lagde jeg meg et glass med gløgg i kvelden. Joda, gløgg smaker godt kaldt også, og jeg nyter det i sommeren. Dette er en eplegløgg med kanel, ferdig kjøpt i butikken ved juletid. Nå blandet jeg den med sitronskiver, rosiner, oppdelt eple og med pynt av blomster. En ren nytelse i sommernatten.

#natur #blogg #sommer #gløgg #foto
14 kommentarer
    1. Den gløggen hørtes veldig god ut. Men bildet av rådyret var virkelig fint. Det ble nesten fortegna, eller så ut som det var malt. Syntes bildet ble spesielt.

    2. HeidiElise: Hjertelig takk. Ja, jeg likte den litt maleriske uttrykket på bildet. Ja, her er det forstatt varmt og godt. Jobbe gjør jeg sent og tidlig på dagen, men midt på dagen må man bare roe ned. Men herlig er det! Håper sola skinner hos meg også 🙂

    3. fruensvilje.blogg .no: Jammen er det varmt. Jeg skulle strikke litt i går kveld, men det orket jeg slett ikke. Takk for hyggelige ord og nyt dagen! 🙂

    4. BforB: Utrolig godt med sommergløgg også. Hadde det stående i kjøleskapet og tenkte at det kunne smake kaldt og det gjorde det. Ja, det rådyret ser tegnet ut, men bildet er egentlig veldig kornete for jeg var laaaaaangt unna det søte dyret! Nyt dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg