En, to, tre…..

På en to tre, ble det forandring hos meg. Jeg har mange sånne murerbutter med blomster og busker i. Nå var jeg lei av dem. Lenge har jeg vurdert å male dem, kle dem inn med et eller annet, eller kjøpe nye potter. Da er det godt man har en hendig mann i huset, På en to tre ble det et fint “gjerde” foran alle pottene. Et flyttbart gjerde, med tre tette sider, bunn og åpning på baksiden, Da er det lett for meg å flytte om på pottene, om jeg vil det. Det ble to stykker som begge har plass til tre potter. Jeg kan flytte dem hvor jeg vil, for de har hjul under. Om jeg setter de to mot hverandre, blir det som en diger kasse med blomster. Nå kan jeg flytte rundt og dandere som jeg vil på terrassen.

Gjett om jeg koste meg i går. Krakk har jeg også fått. Det ble kos med strikketøy i kveldingen.Jeg er superfornøyd.

Han fikk kake som takk. Gjett om den smakte da. Ostekake med masse kjeks, jordbær og pisket krem. Nå har sommeren skikkelig inntatt min terrasse.

#hage #foto #sommer #blogg
22 kommentarer

Siste innlegg