Mens jeg ventet på regn…

Mens jeg ventet på regnet i går, var jeg ute og tok bilder. Skyene dekket mer og mer av sola, og det var så vakkert. Lufta ble friskere og vinden beveget kvister og blader.

Jeg tok bilder av liljene som er på sitt vakreste nå. Herlige farger!

Så kom uværsskyene. Da de første regndråpene falt, måtte jeg bare gå ut og nyte det! I dag regner det fortsatt litt innimellom, og det er så godt. Det er sånt stille regn som gir naturen tid til å ta det til seg. Endelig får skog og hage vann.

#hage #foto #natur #sommer # regn
14 kommentarer
    1. Flotte bilder av liljer og regnværsskyer 🙂
      Ja, nå kom regnet, og det var kjærkomment. Jeg er nok likevel der at solen fort kan komme tilbake. Hele kroppen er i ulage i dag, pga regnet. Men det er jo det jeg vanligvis er vant til, sånn ellers i året 🙂
      Nyt dagen og været <3 Klemmer <3

    2. Ja i går kveld kom det litt regn her også..og nå i dag har det regnet litt..er veldig lokalt, for var ute kjørte nå..da hølja det ned enkelte steder, og helt tørt andre steder……Får håpe det kommer nok nå da..så det får skikkelig med vann! Flotte bilder! ha en god dag!

    3. Eva: Takk du. Ja, nå var det nødvendig med regn. Men jeg skjønner at det ikke er lett for deg med sånt vær Vi får håpe sola kommer fort tilbake og varmer deg. Klem:)

    4. Toini: Ja, nå var det på tide med litt vann til naturen. Her regner det sånn stille, men det er jo fint for naturen at det ikke fosser ned. Takk og ha en vakker dag!

    5. høres deilig ut med sånn stille lun regnvann,da er det sommer :=) nå lettner tåken her og solen titter frem innimellom,regn har jeg ennå ikke sett,det trengs nok her også,bare ikke slett så masse som hos dere hi hi ,men det har meldt regn til uken,så vi får det nok vi også og da tenker jeg att alt som vokser og gror blir glade iallefall :=) koslige bilder fra deg da

    6. Hihi… jeg sto helt stille ute på verandaen da regnet kom….. løfta armene opp mot skyene og storkosa meg…. flotte bilder du har her! klem <3

    7. Vakre bilder her, synes jeg! Både de to innledningsvis og det oransje “blomsterspraket” var helt supert, likeså dama som står der og priser regnet, i regnet. Herlig!!! Ja, vi vil det skal bli fint i naturen 🙂

    8. fruensvilje.blogg .no: Ja, det var virkelig herlig med frisk luft og naturen trengte det. Du får vel regn en annen dag så det ut til. Takk for hyggelige ord og ha en finfin dag 🙂

    9. Margrethe: Takk du! Ja, du var ikke alene. Jeg gjorde det, og mange med meg har jeg hørt. Det var så forfriskende og godt med regndråper i ansiktet. Nyt dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg