God helg!

St.Hanshelg! Jeg tror ikke jeg rekker å blogge i helga, så derfor vil jeg ønske dere fine midtsommerdager. Håper dere binder blomsterkranser, spiser jordbær eller koser dere ute i sommernettene.

Her blir det sikkert både grillmat og kaker. Pannekaker med krem fikk vi her om dagen, og det kan passe som St.Hansmat for både store og små. Da jeg var liten var det eggedosisen vi ventet på. Fine minner. Eggedosis ved bålet, brus i glasset og lun stemning i det den lyse natten ble dunkel. Håper alle får en opplevelsesrik helg. Det er opp til oss selv. Ikke alle har mange rundt seg på sånne netter. Men å sitte alene under sommerhimmelen med en kopp kakao er også fint. God helg!

#sommer #blogg #foto #sthans
8 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Nei, bål blir det slett ikke her heller. Jeg tenner en mengde sånne batterilys og så får det være bra. Noe telys i vannspeilet blir det nok også. Koselig med lys, men brann vil vi ikke ha. Her er det fortsatt tørt selv om vi har fått regn. Kos deg masse 🙂 Klemsiklem!

    2. God helg til deg og dine.. jeg er litt til og fra på bloggen.. er jo ferie.. da blir det sånn..kos deg!

    3. Så koselige bilder ! Nyt helga og st.hans-feiring! Vi skal dit jeg var som liten – hver eneste st.hans. Ute ved sjøen, med et lite bål i fjæresteinene! Klem <3

    4. Margrethe: Ja, så var den helga over. Den gikk fort i finværet. Så koselig å besøke steder fra man var liten. Her ble det ikke bål, for det er fortsatt ikke lov, men vi koste oss likevel. Klemsiklem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg