Noen stjeler!

Jeg har hatt tyver på terrassen. Ikke bare en gang, men hver kveld i det siste. Jeg oppdaget det plutselig her om dagen, for de hadde mistet noe av det i blomsterbedet, da de stakk fra stedet. Noe så frekke som disse her! At de våger seg så nær innpå huset vårt. Hva jeg skal gjøre for å stoppe dem, vet jeg ikke enda. Men det viktigste er nok å ikke sette ut noe som frister dem. Men de er sultne på nye skatter.

Den siste uka har jeg støpt flere sånne rabarbrablader i sement. Jeg ble så fornøyd med dem og pyntet opp ute på terrassen med både blomster og lys.

Men så var det disse tyvene da? Ser du hva som er forsvunnet?

I går gadd jeg ikke mer. Nå har lysene blitt byttet med silkeblomster. De får ligge i fred, enda! Hvem som stjeler? Skjærene selvfølgelig.

#foto #blogg #sommer
18 kommentarer

Siste innlegg