Sko

Jeg tittet innom Margarites blogg HER og hun spurte om vi kunne ha for mange sko? Nei, mener jeg. Jjeg må ha sko til forskjellig. I sommer måtte jeg kaste to par sandaler og et par joggesko. Totalt utslitte var de visst. Gøy å se etter nytt. To par joggesko er allerede innkjøpt, men jeg trenger et par til som er vanntette, pluss fjellsko utover høsten.Men jeg trengte pensko også.

Så var det ut for å lete etter sko da. Jeg fant disse ganske fort. Men burgunder?

Selv om jeg ikke har et plagg i den fargen, så fikk de bli med meg hjem likevel. På lørdag var jeg i selskap og skoene ble med. Klart at burgunder semskende sko passer til en beige buksedress. De skal nok brukes om og om igjen for de passer like fint til sort som hvitt, grått og brunt.

Morsomt med litt farge på penskoene. Synes du ikke? Jeg vurderer å kjøpe meg et par røde snart!

#sko #høst #blogg #foto
22 kommentarer
    1. De var kjempe fine! og de var varme og fine i fargen! OG herlighet så flotte bilder!! De var jo super fine!! DE skoene kunne solgt som varmt hvetebrød med et slikt bilde som trekkplaster….Flink fotograf!

    2. Ei_heks: Takk du! Ja, de er fra Shoeday. Kjempefornøyd, pluss at de var så gode at jeg bare kunne spasere av sted. Salg var det også, så det var en topp handel for meg. 🙂

    3. frodith Nixs, bare en bursdag jeg var i, men vi pyntet oss litt da!! Sko må til av flere slag, så jeg må nok ta meg en tur igjen! 🙂 Klem 🙂

    4. Toini: Tusen takk, du er da så snill!
      Litt høstfarge på dem. Jeg ser at den fargen jammen er aktuell i butikkene framover, så jeg må nok kjøpe meg en skjerf i samme farge!!!!

    5. Rriittaa: Takk du! Ja, jeg er så fornøyd. Ikke bare var de pene å se på, men de var gode å gå i også! Tror jeg vil pynte meg med dem ofte! Klem til deg 🙂

    6. fruensvilje.blogg .no:Tusen takk. Jeg som ikke er mer en 1,60, synes det er herlig med litt høyde på skoen, men ikke for høye. Disse hadde så god lest at jeg bare kunne gå avsted i timer! Ja, farger gjør oss glade. Jeg har ikke vært flink til å bruke farger i det siste, men jeg har sakte med sikkert forsøkt meg.

    7. Veldig flotte sko 🙂 Jeg er også på fornyer-stadiet ang sko. Har også en del sko – men det er slik MÅ ha sko. Vanntette og ikke……….. joggesko og ikke………….. fjellsko og finsko……….. 🙂 Ting man må ha.
      Burgunder sko passer jo, som du sier, til mye 🙂 Og for noen herlige bilder da, natheless 😀 Glad du er tilbake her 🙂
      klem

    8. MJmettejosteinsdatter: Tusen takk for snille ord! Koselig å være tilbake, men jeg rekker ikke alt jeg vil enda. Først må jeg gjøre unna en del jobb som lå og ventet på meg. Ja, sko må vi ha, av alle slag, Herlig med noen med farger også! Klem til deg 🙂

    9. Siv Svanem: Takk du! Ja, gammelskoene er gode, men det blir slitt med årene, så nå trengte jeg en oppgradering her, Jeg har et par vanntette, men i og med jeg går mye, så blir de jammen fort slitte. Ha en vakker dag 🙂

    10. Har noen å velge i ..men ikke umulig det blir noen flere også..hehe.. :)) Lekre di du viser her og bildene var jo vakre som alltid hos deg 🙂 Klem <3<3

    11. annebe: Tusen takk! 🙂 Ja, sok må man ha. Jeg liker litt forskjellig høyde på helene også, alt etter hva man skal være med på. Gøy å gå i skobutikkene. Klemsiklem 🙂

    12. Så fine sko! Og fargen er midt i blinken nå i høst, og passer til masse. Jeg har så lyst på sko med litt hæl, men jeg vet at jeg blir så sliten i beina av det. Litt kilehæl går an, men det er ikke like lekkert! Og så er jeg ganske høy i utgangspunktet (176cm) så med hæler blir jeg jo “kjempehøy”.
      Nei, praktiske sko er nok mer min greie og det må nok kanskje noen flere i hus i løpet av høsten 🙂

    13. margarites: Flott med høye damer da! Jeg er jo bare 160 så da vil man jo komme litt opp i høyden. Jeg synes det er lett å gå med ganske høye sko om det er en god lest. Men hjelp så mange dårlige fasonger det finnes der ute. Kilehel er kjempefint da. Praktiske sko er jo det man trenger flest av. Lykke til med din handel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg