Hverdag.

Ja, det er det igjen, hverdag! Mandag og nye muligheter. Skyer i fine formasjoner har vi hatt mange av i helgen, men innimellom skinte sola.

Grågåsa med unger roper og øver om dagen. Utrolig mektig å se de store flokkene seile avsted. Snart begir de seg mot sør, og det blir stille.

Sakte, men sikkert vender dagene tilbake til det normale etter en varm tid. Jeg gikk en tur i går, og da fant jeg minner av en sommer i form av tau med en krabbeklype i enden. En katt voktet på meg da jeg nærmet meg en haug med nedfallsfrukt på stien. Vinden hadde jobbet hardt med greinene, så bakken var fint dekorert med store og små epler.

Høsten banker på her hos oss.Fine farger på villvinen allerede. Tenk i slutten av denne uken går vi inn i september allerede. Litt rart å tenke på, men sånn er det bare. Nyt de siste dagenei august!

#foto #natur #friluftsliv #blogg #hverdag
14 kommentarer
    1. Fint med høst og hverdag..selv om ferie og sommer er ekstra deilig..trenger vi litt av alt 🙂 Er så fint med sånne lubne skyer.. Og fugler som flyr i flokk er vakkert..men også litt vemodig på en måte… Klem <3

    2. annebe: Ja, det er rart når det begynner å gå mot høst. Her regner det nå og vi tente stearinlys i formiddag. Koselig det også! 🙂 Klemsiklem 🙂

    3. Nydelige bilder og ord! Ja, nå er visst sommeren ugjenkallelig over…… Jeg elsker høsten, så nå er det bare å åpne alle sanser! Hverdag er godt, men er glad i dager jeg kan gjøre som jeg vil også….. klem <3

    4. Margrethe: Takk du! Ja, det er fint med høst også. I dag har det regnet her, men jeg fikk en skogstur mellom regnbygene i kveldingen. Traff elgkua med to herlige kalver, men bilder ble det ikke. Tror jeg må snike meg ut på tur igjen en annen dag og se etter dem. Klem:)

    5. Hverdager er helt OK dager. Vi gjør best i å like hverdagene, fordi det er flest av de, Greit å være i normalt gjenge igjen. Høst i anmarsj; fugler som emigrerer og blader som skifter farge. Det er bare et ord som dekker det hele; HERLIG! Jeg <3 høsten!

    6. frodith: Her er det bare noen fugler på bildet. Det var flere flokker og vi telte til over 200!!!!! Utrolig flott å se! Ha en vakker dag! Klem 🙂

    7. toveview: Enig. Jeg liker hverdagene og så kommer helga. Høsten er en veldig fin tid synes jeg også. Nå gjelder det bare å rekke å kose seg litt innimellom. Nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg