Helg igjen…

Så var nok en uke gått, og for en uke. Opp og nedturer kan man si. Bilen streiket, men den ble reparasjoner heldigvis. Høstens farger får da fram smilet uansett.

Det ble en tur som turist i egen by. Det startet med regntøy og 13 pluss, men etter en time skinte sola og det var 20  grader. Nesten så man tenker lureri på første april, men i morgen er det første september.

Endelig fikk jeg sett disse flotte hodene. Min tro, mitt håp og min kjærlighet heter de. Jaume Plensa er mannen bak støpejernshodene ved Glomma i Fredrikstad. Inspirasjonen fikk han visst fra Per Gynt. Det skal bli gøy å se dem med rimfrost eller snø på nesen!

#foto #blogg #høst #kunst
20 kommentarer
    1. ja dere har vist fått høstfarger,den har ikke kommet til oss ennå,kan være dere har hatt en så usedvanlig varm sommer da :=) ja soliv har vist oss disse hodene,er sikkert litt spesielt ved første øyenkast,men artigt når en har vennet seg til dem :=) håper du får en trivelig helg da

    2. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk! Ja, de hodene var fine synes jeg. Jeg har også vært å sett det store hodet Anna i Sverige. Det er 14 meterhøyt og ruver skikkelig på toppen av en liten høyde. Morsomt med noe som er litt annerledes. Ha en vakker helg hos deg 🙂

    3. Jeg har ikke sett sånne blader ennå 🙂 Hm… Oslo ligger etter? Var grønt her forrige helg i skogen, og nå ser jeg mest asfalt …Det står et DIGERT hode i en gress-park her, den har de plassert veldig rart. Ser helt malplassert ut 😀 Men disse så bedre ut 🙂 God helg snupp <3

    4. Ingen kjedelig tur i egen by skjønner jeg 🙂 Takk for vi fikk bli med 🙂 Imponerende statuer de der 🙂 PS Madammen har operert en fot, men går veldig bra, tar bare veldig lang tid 🙂

    5. Så utrolig fine hoder! ♥ Jeg er veldig,veldig glad i høsten, min favoritt årstid dette♥ Håper får en nydelig dag,vennen <3 Stor klem ♥

    6. Så fine bilder og fine skulpturer.
      September kan sjenke mange varme dager. Og i hvert fall nydelige farger. Men kjedelig med bilproblemer, bra du fikk ordnet de.
      Ha en nydelig lørdag.

    7. frodith: Her er det massvis av fargerike blader allerede. Men ikke overalt da! Tror nok tørken i sommer har gjort sitt. Ikke all kunst er fint, men dette likte jeg. Nyt dagen. Klem 🙂

    8. MJmettejosteinsdatter: Uff, ja det var skummelt. Hadde den stanset et annet sted, så kunne det jo smelt! Men det gikk bra. Ja, det skal bli spennende med frost igjen. Jeg synes naturen er så vakker når den pynter seg!!! Klemsiklem 🙂

    9. BforB: Takk du! Ja, høsten blir sikkert fin i år også. Biltrøbbel er ikke gøy, men det er vel sånn med gamle biler. Nå håper jeg min oppfører seg! Klem til deg i september!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg